Разкрит е Jeep Recon 2026: EV с рейтинг Trail Rated и 650 к.с.
Recon може да достигне 60 мили в час само за 3,6 секунди и има електронно заключващ се заден диференциал.
2026 Jeep Recon Moab
motor1.com/news, 18 ноември, 19:18 ч.
Jeep Recon 2026 най-накрая е тук. Автомобилният производител за първи път обяви електрическия офроуд SUV през 2022 г., но с началото на производството някъде в началото на
следващата година, Jeep е готов да разкрие подробностите за новия Recon, който ще бъде пуснат първо в версията си Moab.
Recon има два електрически двигателя, които произвеждат комбинирани 650 конски сили и 620 фунт-фута въртящ момент, задвижвайки SUV-а до 60 мили в час за 3,6 секунди. Той има задвижване на четирите колела и се предлага с желаната значка Trail Rated.
Задният електродвигател има крайно предавателно число 15:1 за подобрено подаване на мощност и електрически заключващ се диференциал, докато предният мотор има крайно предавателно число 11:1 и отворен диференциал. Системата за управление Selec-Terrain в нивото на оборудване Moab предлага пет режима на шофиране, включително специален режим Rock.
Recon е с около пет инча по-дълъг от четиривратия Wrangler, но има шест инча по-къса колесна база. Електромобилът, който тежи 6112 паунда (2970 кг), също е по-широк, но двата са почти еднакви по височина. Wrangler предлага и малко повече товарно пространство.
33-инчовите гуми на Moab осигуряват 9,1 инча (24 см) просвет с ъгъл на заход от 33,8 градуса, ъгъл на отклонение от 33,1 градуса и ъгъл на преход от 23,3 градуса. Jeep казва, че е калибрирал дросела, за да „доставя въртящ момент по контролиран и прецизен начин за задоволително офроуд шофиране“.
Recon е базиран на платформата STLA Large, която е в основата на Dodge Charger Daytona EV и Jeep Wagoneer S. Батерийният пакет с капацитет 100,5 киловатчаса осигурява пробег до 250 мили. Максималната скорост е 112 мили в час.
Въпреки че под капака може да няма двигател с вътрешно горене, решетката на Jeep със седем слота е запазена, като всеки от тях е осветен. U-образни LED дневни светлини обграждат LED фаровете.
Предната броня, която е с две червени куки за повдигане, е издадена навън, за да защити предната част, покрита с LED диоди, и хардуера зад предната част. Задната част е с вдъхновени от Wrangler LED задни светлини, люлееща се врата и носач за резервна гума в пълен размер.
Подобно на Wrangler, можете да свалите вратите, които са с модулни товарни панели, които можете да сменяте. Ще можете също да свалите стъклата на люлеещата се врата и задните странични прозорци. Стандартен е двуслоен люк, но Jeep предлага опционален Sky One-Touch Power Top за шофиране с отворен покрив.
Вътре Recon разполага с два вертикално ориентирани екрана – 12,3-инчов дисплей за водача и 14,5-инчов централен информационно-развлекателен екран с Uconnect 5. Recon няма бутони, като е избран за цифрово управление на HVAC системата. Recon се предлага с първокласна озвучителна система Alpine с високоговорители под седалката.
Със сгънати седалки от втория ред, Recon предлага до 65,9 кубически фута товарно пространство. Jeep е проектирал предния багажник с 3,0 кубически фута товарно пространство, за да побере ръчен багаж.
Jeep ще започне да произвежда Recon в завода си в Толука, Мексико, в началото на следващата година, като SUV-ът ще се продава първо в Съединените щати и Канада, след което ще бъде пуснат в продажба по целия свят. Jeep ще обяви цените по-близо до датата на пускане в продажба.








