Архив

Mercedes-Benz S600 Pullman Maybach Guard (2018)

Връх на лукс и бронировка за правителства, държавни глави и кралски семействаMercedes-Benz-S600_Pullman_Maybach_Guard-2018-1280-01

Абсолютният флагмански модел на Mercedes-Maybach с конфигурация на седалките  лице в лице и стъклената преграда е вече на разположение по поръчка като Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard. В резултат държавните глави и други лица, изложени на особен риск, разполагат с и изключително превозно средство. Първите клиентски превозни средства ще бъдат доставени през втората половина на 2017 г.

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard осигурява пълна защита от клас VR9 (в прозрачни и непрозрачни зони) и е сертифициран за устойчивост на взрив в съответствие с Директива ERV 2010. Концепцията за защита е базирана на тази на Mercedes-Maybach S600 Guard, Pullman Guard е проектиран и разработен заедно с Pullman без специална защита и осигурява същите вътрешни размери като последния.

Концепцията за защита е адаптирана към специалните обстоятелства на седалката и дължина 6,50 м. Имайки предвид това, бронирането в задната част подчертава особения личен характер на лимузините, управлявани от шофьори: не задният прозорец е брониран, а стоманена преграда, разположена зад седалките, която закрива главите на пътниците. Собственото тегло на Pullman Guard е 5,1 т, а общото му тегло е 5,6 т. Отвън, специалната защитна екипировка е едва забележима, както при всички модели S Guard. Това идва с тъмно оцветените прозорци в отделението за пътници.

Mercedes-Benz-S600_Pullman_Maybach_Guard-2018-1600-02Максималният комфорт се осигурява от функцията за отваряне и затваряне на задните врати с мотор. Електрическият двигател увеличава прилаганата ръчна сила. В резултат на това големите и, поради тяхната армировка, тежки врати са удобни за отваряне и затваряне. Прозорците се отварят хидравлично – сегашният Pullman изгражда технически мост към това, което е може би най-известният Pullman в историята – колата от 100-та серия от 1965 г.

Концепцията за защита на Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard следва дизайнния принцип на интегрираната защита, основаващ се на дългогодишния опит на Mercedes-Benz в изграждането на специални автомобили. Основните предимства са:

Изключителна здравина и стабилност благодарение на специфичното подсилване на основната структура, интегрирана в производството на корпуса на тялото.

Високото ниво на комфорт се запазва чрез сложна интеграция и интелигентно припокриване на всички защитни елементи.Mercedes-Benz-S600_Pullman_Maybach_Guard-2018-1600-04

Вече на етапа на корпуса, защитните елементи от специална стомана са интегрирани в кухините между структурата на каросерията и външната обвивка. Специалните арамидни и РЕ компоненти осигуряват допълнителна защита срещу раздробяване.

Стъклените площи са важна част от защитната концепция. Те са покрити с поликарбонат отвътре за защита от раздробяване и имат изключителни оптични характеристики благодарение на тяхната ламинирана структура. Остъкляването е от особено значение за безопасността и специално внимание се отделя на него по отношение на избора на материал и дебелината.

Взаимодействието между всички компоненти осигурява на обитателите високо ефективно защитено пространство, което не само включва балистична защита, но и цялостна защита срещу експлозивни устройства. Със своята усъвършенствана и силна защитна система, новата S600 Pullman Guard отговаря на всички изисквания за лична защита на съответните власти в Германия и е изчерпателно сертифицирана в съответствие с клас на устойчивост VR9 (съгласно BRV 2009, версия 2).

Що се отнася до взривовете, Pullman Guard изпълнява ERV 2010. Подовите брони обхващат съответните зони на корпуса и като такъв продължават уникалната технология за защита на S-Class Guard и Mercedes-Maybach Guard.

Mercedes-Benz-S600_Pullman_Maybach_Guard-2018-1280-03Mercedes-Maybach Pullman е  луксозен клас автомобил от висок клас. Неговата дължина от само 6.50 м е знак за специалния статут на Mercedes-Maybach Pullman. Той осигурява място за обширно оформено и обзаведено с вкус клубно фоайе в задната част.

ВИП-обитателите седят на две стандартни седалки с изглед към посоката на пътуване. Те могат да се насладят на най-голямото пространство за краката в сегмента; и може да се влезе и излезе от колата с най-голяма лекота и комфорт. Както е типично, четиримата пътници могат да седят един срещу друг в отделението  с  електрическа преградна стена.

Цената на базовата  версия започва от около половин милион евро. Германската листна цена на Pullman Guard е малко под 1,4 милиона евро (цените включват ДДС при 19% във всеки един случай). Първите клиенти получиха техния Mercedes-Maybach Pullman, който, разбира се, можеше да бъде отново много персонализиран през септември 2016 г., а първите гвардейски версии ще бъдат доставени през втората половина на 2017 г.

Много правителства, държавни глави и кралски семейства наоколо в продължение на десетилетия светът е избрал седанните автомобили на Mercedes с означението „Pullman“, за да пътуват с великолепен стил, отговарящ на техния статут.

Всички сфери на доставка, специфични за властите, са на разположение за поръчка на Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard. Това  включва например сирени, мигащи лампи, двупосочни радиостанции, аварийна стартерна батерия, външна комуникационна система (високоговорител / микрофон).

Mercedes-Maybach Pullman съчетава изключително просторни места с уникални детайли, характеризиращи се с перфектната им изработка. От само себе си се разбира, че Mercedes-Maybach предлага на своите клиенти уникални възможности да индивидуализират назначенията на своите първокласни лимузини.

С дължина приблизително. 6500 мм, Pullman е с още 1053 мм по-дълъг от S-Class на Mercedes-Maybach. Междуосието е впечатляващо 4418 мм. Освен това, при височина 1598 мм, Pullman е с повече от 100 мм по-висок от Mercedes S-Class, което води до осезателно по-голяма височина.

Двигателят с двойно турбо V-12 в Mercedes-Maybach Pullman има мощност от 530 к.с. Той има денивелация от 5980 куб.см. и произвежда максимален въртящ момент от 830 Нм от 1900 об / мин. Горната скорост на Pullman Guard е ограничена по електронен път до 160 км  в час.

Седалките предлагат уникално ниво на комфорт благодарение на тяхната специална кинематика за настройка. За разлика от нормата, облегалката на седалката се регулира отделно, докато еталонът на бедрата и еталонната точка на седалката остават непроменени. Възглавницата може да се регулира отделно, докато ъгълът на седалката и регулирането на височината се комбинират. Максималният ъгъл на облегалката е 43,5 градуса. Най-вертикалната позиция на облегалката от 19 градуса позволява спокойна работа отзад.

excellent-2018-mercedes-benz-s600-pullman-maybach-guard-interior-w222-mercedes-s-guard-interior-wrapped-in-crocodile-leather-photo-gallery-4Сгъваемите седалки имат опора, която е свободно регулируема за дължина и ъгъл. Като стандарт, луксозните облегалки за глава се предлагат с допълнителна възглавница. Двата пътника от първа класа в задната част се радват на най-голямото пространство за краката от всяка кола в сегмента, както и с 60 милиметра повече пространство в сравнение с Mercedes-Maybach S-Class. Благодарение на големите задни врати и по-нататъшната позиция на пътниците на седалките, достъпът до всички седалки е лесен и удобен.

Интериорът на Mercedes-Maybach Pullman е тапициран с естествена кожа. Не само таблото е тапицирано с висококачествена кожа, но и рамката на вратите и конзолите на седалките. Както може да се очаква от Maybach, има три аналогови инструмента, които информират пътниците в задната част за външната температура, скорост и време.

Разделителната стена между задната част и зоната на водача гарантира особена дискретност. Прозорецът в преградната стена може да бъде спуснат електрически. Тя може също така да се променя от прозрачен до непрозрачен режим с натискането на бутон. Това е в комбинация със завесите за задните прозорци, които са еднакво стандартни за различните нива на защита.

Стандартно монтираният 18,5-инчов (47 см) монитор с формат 16: 9, разположен в предната част на преградата, може да бъде разширен и електрически.