Новото Polo – с топ параметри в сегемента
На Автосалон София 2017 Volkswagen представя обновено портфолио
На Автосалон София 2017 Volkswagen представя обновено портфолио с голям брой нови модели, които излязоха или излизат на българския пазар в рамките на 2017 г. и вече участват във всички международни автомобилни класации като претенденти за образци в сегментите си. Изцяло нови модели са премиерното Polo, предпремиерният T-Roc, премиерният Tiguan Allspace и Аrteon, представен преди няколко месеца. Фейслифтът на Golf 7 от 2017 г. присъства с чисто електрическата си модификация e-Golf и за първи път в България – легендарният спортист Golf R в обновената си версия.
С новото Polo, Volkswagen пуска на пътя един от най-иновативните малки автомобили на планетата. Той е изграден върху производствената платформа MQB – автомобилната архитектура на бестселърите Golf, Passat и Tiguan и с това дава смела заявка да предлага топ параметри в своя сегмент и не само.
Дължината на новото Polo от 4053 мм почти достига дължината на Golf четвърто поколение, а го превъзхожда по междуосно разстояние: Polo днес е с 2548 мм междуосие, широчина 1946 мм и 351 л багажник. Двигателите включват 1.0 л. турбо бензин с 75 к.с., 95 к.с., а на по-късен етап и бензин 115 к.с. и 150 к.с., както и Polo GTI с 2.0 л. TSI с 200 к.с. От дизеловите двигатели ще се предлагат 1.6 л. TDI с 80 к.с.и 95 к.с. За първи път в новия модел Polo ще се предлага и двигател, фарично изпълнен за работа на природен газ. Двигателят е с работен обем от 1,0 л. и максимална мощност 90 к.с. и ще се обозначава с познатата от Golf абревиатура TGI.
Доказателство за прогресивния продуктов дизайн на Polo и огромните възможности на MQB платформата, са предлаганите системи за асистенция на водача като Front Assist, City Emergency Braking и Pedestrian Monitoring (активно следене на дистанцията и пешеходците и автоматично спиране при опасност), при това включени в стандартното ниво на оборудване. Други иновативни технологии от ерата на полу автономното шофиране, предлагани като опция: Blind Spot Monitor (предупреждение за наличие на опасност в зоните извън полето на зрение), камера за задно виждане с асистент за паркиране Rear Parking Alert, Adaptive Cruise Control ACC (адаптивен темпомат) и цифров контролен прибор Active Info Display правят новото Polo един от най-комфортните и сигурни автомобили в компактния клас. Асистиращите системи в модела се грижат водача да избегне удар или – в случай на невъзможност, ударът да е максимално лек.
Както споменахме, с големия брой нови модели, които излязоха или излизат на българския пазар в рамките на 2017 г. и Volkswagen вече участва във всички международни автомобилни класации като претендент в сегментите си. Гамата от нови модели включва премиерните Polo, T-Roc, и Tiguan Allspace, и Аrteon, представен преди няколко месеца. Фейслифтът на Golf 7 от 2017 г. присъства с чисто електрическата си модификация e-Golf и за първи път в България – легендарният спортист Golf R в обновената си версия. Електрическата гама се допълва и от спортния plug in хибрид Passat GTE – модел, навлязъл устремно на българския пазар в началото на годината – и e-up!
Така агресивно обогатената моделна гама на Volkswagen ясно дава представа за амбициите и приоритети на марката през следващите няколко години:
До 19 нови SUV играча в този набиращ масова популярност сегмент
Могъща електрификация на портфолиото с мисията електрическите автомобили да станат по-достъпни масово
Развой на асистиращи технологии и интелигентни мобилни услуги, които да сведат пътните инциденти до минимум и да навлязат постепенно в ерата на автономното шофиране – отново интегрирани без чувствително оскъпяване в масовите компактни сегменти.
Volkswagen има амбицията да се трансформира през следващите години, за да впрегне над 80-те години прецизно
немско машиностроене от най-високо качество в ракетата на новото хилядолетие – дигитализацията, която издига ежедневния живот на човека на ново ниво. На световно ниво марката нарича тази трансформация „Стратегия 2025“ и я въплъщава в новото си послание „Започнахме бъдещето“. Посоката е радикална електрификация и иновативна развойна дейност, която да позволи разпространението на интелигентните технологии сред масов, максимално широк кръг шофьори по света. Volkswagen се нуждае от собствени средства (плановете са за 3.5 млрд. Евро само в електрификация през следващите няколко години) за финансиране на тези дейности и за тази цел планира най-голямата пазарна атака, откакто съществува. Това включва трансформация на портфолиото, увеличаване на SUV дела до 40% с пускане на 19 SUV модела на пътя до 2020 г. и развиване на новата изцяло електрическа платформа MEB, която да позволи продажби на над 1 млн. 100% електрически автомобили годишно от 2025 г. нататък. Заявката на Volkswagen е да повтори успеха на Beetle и Golf oт предишни ери в развитието на мобилността и новият най-масов и обичан от хората модел на електрическата трансформация да бъде отново Volkswagen.
Източник: Volkswagen
Сн.: интернет и Netcarshow.com