Разкриха 2018 Audi A7
Купето от второ поколение с четири врати е с най-съвършения лукс
Второто поколение на Audi A7 бе представено преди планираната обществена премиера за новия луксозен клас на Лондонското автомобилно изложение в края на ноември.
Спортният нов външен дизайн, 48-волтовата електрическа система, новите двигатели с меки хибридни свойства за допълнително икономия на гориво, както и стоманената и алуминиева корпусна структура, преработеното шаси, включващо четириколесно задвижване и множество дигитални интериорни функции са част от цялостните инженерни промени. Като конкурент на BMW 6-Series Gran Turismo и Mercedes-Benz CLS, новият модел на Audi е планиран да достигне шоурумите най-късно до средата на 2018 г.
Заедно с най-новата A8, моделът от 2018 година представлява малко ново начало за Audi, следвайки рецесивните последици от разпадането на аферата на Volkswagen Dieselgate. Първоначално одобрен за производство от шефа на Audi – Рупнерт Щадлер, през 2014 г., той преживява сложен старт на живота с развитието си, осъществено под ръководството на трима шефове на научноизследователската и развойната дейност – Улрих Хакенберг, Штефан Книрш и Петер Мертенс.
Както и при по-големия си седан в луксозния салон, Audi е категоричен, че A7 поставя нови класни стандарти, най-вече в усъвършенстването, което според него го отличава с изключителни отличителни черти на дълги разстояния.
Стилистично, новият A7 продължава темата, създадена с модела от първото поколение, който стартира през 2010 г., но с по-отчетливи форми, които му придават свеж визуален облик. Разположението на петте врати остава; вратите на кабината отново са без рамки.
Предният край е доминиран от последната еволюция на единичната рамка на Audi – както се вижда на скорошния A8 и силно напомня на онова, което се радваше на по-ранната концептуална кола на Prologue. Разположен е в силно структурирана предна броня и е обозначен с ъглови фарове, спортни отличителни LED графики в един от трите различни дизайна, които се свиват назад във водещата част на предните калници.
По-назад има ясно изразени арки на предните колела, относително плитки стъкла с шест прозореца, изпъкнали странични линии в долните секции на вратите и покривна линия, която се накланя назад – всичко това съответства на оригиналния A7.
Отзад, Audi представи най-новия си модел с активен спойлер. Интегриран в задния край на багажника, той се активира при скорост над 120 км в час, за да увеличи натиска на задната ос за допълнителна стабилност при висока скорост. Най-господстващата характеристика на стила обаче е обработката на лампите с пълна ширина; индивидуалните задни светлини получават по 13 елемента и са свързани със светлинен бар, който се простира през задната част на капака на багажника.
За онези, които търсят по-спортно докосване, Audi възнамерява да предложи новия A7 с опционален S-line пакет от началото на продажбите. По-нататък се забелязва във външния вид гланцовото черно покритие към решетката и предните въздуховоди, както и первазите и задния дифузьор.
С дължина 4969 мм, широчина 1908 мм и височина 1422 мм, новото Audi е 14 мм по-късо, с малко – 3 мм по-широко, и само с 2 мм по-високо от първото поколение A7, въведено още през 2010 г. Въз основа на последната еволюция на MLB платформата на Audi, има 13 мм по-дълго междуосие спрямо предшественика си – 2923 мм, като осигуряват по-голяма следа, което ще бъде споделено с новия A6, който ще излезе през 2018 г.
По американско издание