Архив

Новият флагман на Toyota – Century 2018

Удължена версия второ поколение – за японския император2018-toyota-century33

Следващото поколение Toyota Century бе представено преди дебюта си на автомобилното изложение в Токио през 2017 г.

Новият модел има хибридно задвижване с 5.0 литров V8 двигател с директно впръскване в основата му и с никел-метал хидридна батерия, захранваща електрическия мотор.

Тъй като автомобилът не трябва да се продава в Япония до средата на 2018 г., Toyota все още няма да обяви мощност, производителност или икономия на гориво за автомобила.

toyota-century-rear-seatsХибридният V8 двигател замества двигателя V12, използван изключително в изходящия автомобил, и вероятно отваря края на 12-цилиндровия двигател в царството на Toyota.

Дължината е 5335 мм, ширината е 1930 мм, височината е 1505 мм, а колесната база е 3090 мм. Новият модел е с 65 мм по-дълъг, с 40 мм по-широк и 30 мм по-висок като е на 65 мм по-дълго междуосие за подобрено пространство в кабината в сравнения с предшественика си.

За разлика от много нови седани от края на века, автомобилът не претендира да бъде подобрено предложение за шофьори. По-скоро той се грижи за безшумно превозване на двамата пътници отзад, с по-високи отвори на вратите и с намалена междина между плочата и пода, което позволява по-лесно влизане и излизане.

Има и регулируеми задни седалки с масажираща функция, голям екран за забавление, завеси от дантела и сензорен контролер за аудио, климатичен контрол и др. луксове. Опциите за покриване на седалките включват 100 процента вълна и мека текстура.toyota-century-dashboard

Другите функции, предлагани в Century, включват звукова система с 20 високоговорителя, адаптивни светлини за дълги светлини, поддръжка при избягване на сблъсъци, мониторинг на сляпо място и предупреждение за заден кръстосан трафик.

Новият модел е третото поколение на автомобила, като оригиналният модел се продава през 1967 г. и остава в производство 30 години, преди да бъде заменен от изцяло нов модел през 1997 г.

И трите поколения са много близки по отношение на дизайна. Всички каросерии имат традиционна форма с три кутии, правоъгълни светлини, хром и опростени повърхности.

Традиционно любимо превозно средство на най-богатите и най-влиятелните хора в страната, моделът е създаден в малък брой и се продава през ограничен брой дилъри. В Япония служи като водещ модел на Toyota.

Четири специално разтеглени и модифицирани версии на модела от второ поколение, с дължина над шест метра и комплект с врати отзад, станаха официалното превозно средство на японския император.