Архив

Alfa Romeo Giulia Veloce (2017) – еталон за класа

Моделът е с четири задвижващи колела – с Q4 технологияAlfa_Romeo-Giulia_Veloce-2017-1024-07

Veloce е славно име, което проличава от традицията Alfa Romeo, създадена през 1956 г. с модела Giulietta, и оттогава насам осветяваше изключително спортните и оригинални версии на марката. Днес името Veloce прославя още една Giulia, за да задоволи нуждите на клиентите, копнеещи за индивидуалност.

Екстериорът на новата Alfa Romeo Giulia Veloce се отличава, както със своите елегантни стилистични характеристики, като специфичните брони и лъскавите черни врати, така и със спортното съдържание, като специалния заден аспиратор, който включва двойна изпускателна тръба и алуминиеви 19-инчови алуминиеви джанти с 5 дупки.

Alfa_Romeo-Giulia_Veloce-2017-1024-13Вътре има и спортно усещане, където доминират нови черни кожени спортни седалки, плюс спортен волан с оригинален захват, алуминиеви вложки на таблото, централен тунел и панели на вратите.

Този отличителен стил на интериор и екстериор включва богато стандартно оборудване, включително двузонов климатичен контрол, системата Alfa и 6.5-инчова система за инфотейнмънт, както и новите ефикасни системи за активна безопасност като предупреждение за сблъсък (FCW) с автономна аварийната спирачка (AEB) и разпознаването на пешеходците, интегрираната спирачна система (IBS), предупреждението за отклонение от пътната лента (LDW) и круиз контрол с ограничител на скоростта.Alfa_Romeo-Giulia_Veloce-2017-1024-10

Alfa Romeo Giulia Veloce обявява дебюта на новия 2-литров бензинов двигател – 4-цилиндров, изработен изцяло от алуминий, който генерира 280 к. с. при 5250 об/мин и максимален въртящ момент от 400 Нм при 2250 об/мин. В допълнение към системата за активиране на електрохидравличните клапи MultiAir, особеностите на този двигател включват  „2 в 1“ турбокомпресорна система и система за високо налягане с директно впръскване с 200 бара.

Като алтернатива, Giulia Veloce може да бъде оборудвана с новия 2.2-литров дизелов двигател, който развива максимална мощност от 210 к.с. при 3500 об/мин и максимален въртящ момент от 470 Нм при 1750 об/мин. Този 2.2-литров турбо дизелов двигател на Giulia е първият дизелов двигател в историята на Alfa Romeo, който е направен изцяло от алуминий. С четири цилиндъра в линията той се отличава с най-новото поколение инжекционна система с технологията MultiJet II и режима на оразмеряване чрез впръскване (IRS), заедно с работно налягане от 2000 бара. Турбокомпресорът с електрическа турбина с променлива геометрия предлага най-съвременна механика и свежда до минимум времето за реагиране, като същевременно гарантира и предимства по отношение на ефективността.

Alfa_Romeo-Giulia_Veloce-2017-1024-0fИ двата модела Alfa Romeo Giulia Veloce идват с 8-степенна автоматична скоростна кутия и се задвижват от двигатели, произведени в Италия в заводите предназначени изключително за двигатели Alfa Romeo, със съвременни процеси и методи, които ги поставят на върха на своите категории за ефективност и ефективност.

Нещо повече, скоро ще бъде налична новаторската версия Advanced Efficiency. Разграничена чрез означение на багажника, тази версия, която се предлага на нивата на Giulia и Giulia Super, се основава на дизеловия двигател с мощност от 180 к.с. и 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Моделът Advanced Efficiency постига изключителни резултати по отношение на разхода на гориво и нивата на емисиите – 4.2 л / 100 км и само 99 г / км CO2 в комбинирания цикъл. Максималната скорост е 230 км в час.

Тези резултати се получават благодарение на специфични технически решения чрез внедряването на вентил EGR с ниско налягане, който подобрява ефективността на двигателя, междинния охладител въздух-вода, вторичната схема за охлаждане на двигателя в допълнение към първичния кръг и специфичните съотношения на скоростите.

Новата Giulia Veloce предлага дебюта на новаторската система за задвижване на всички колела с Q4 технология. По-специално системата Q4 непрекъснато следи множество параметри, за да гарантира оптимално разпределение на въртящия момент между двете оси в зависимост от това как се използва колата и от наличното сцепление на повърхността на пътя. Тази технология е в състояние да предвиди загуба на прилепване на колелата, разчитайки на информацията, събрана от страничните и надлъжните сензори за ускорение, както и чрез ъгъла на ъгъла на волана и сензорите за скорост на изместване на автомобила. При нормални условия, Alfa Romeo Giulia Veloce с Q4 система се държи като със задно задвижване: 100% от въртящия момент се разпределя на задния мост. Системата може да прехвърля в реално време до 60% от въртящия момент към предната ос, благодарение на специалната трансферна кутия. По този начин системата Q4 на новата Giulia Veloce осигурява всички предимства на задвижването на четирите колела – по отношение на стабилността, теглителната сила и безопасността – като същевременно гарантира намален разход на гориво.Alfa_Romeo-Giulia_Veloce-2017-1024-16

В допълнение, Alfa Romeo Giulia съчетава изключителна производителност на двигателя с широка употреба на материали, като въглеродни влакна, алуминий, алуминиеви композитни материали и пластмаси, за да се постигне най-добро съотношение тегло/мощност (по-малко от 3 при версията Quadrifoglio). В съответствие с традициите на Alfa Romeo, новата Giulia предлага уникални технически решения, които я превръщат в еталон за своя сегмент.

По-сложните характеристики включват интегрирана спирачна система (IBS) за значително намаляване на спирачното разстояние и активно окачване за изключителен комфорт. Изключително за версията Quadrifoglio технологията Torque Vectoring осигурява отлично разпределение на въртящия момент между двете колела на задния мост, а Active Aero Splitter активно контролира притискането при висока скорост.

 

Източник: netcarshow.com