Архив

Продажбите на PSA Group се увеличиха с 15,4% в световен мащаб

Продадени са  3 632 300 автомобилаMEDIA PSA_12

  • PSA Group продаде 3 632 300 автомобила в световен мащаб
  • 4-та поредна година на подобрение на продажбите на PSA Group
  • Успешната продуктова офанзива в SUV сегмента подкрепя рентабилния ръст на групата
  • Засилване на водещата позиция на Peugeot и Citroen при лекотоварните автомобили в Европа с пазарен дял от 20,2%

SUV офанзивата на плана „ Push to Pass“ се засилва и 5-те SUV модела, лансирани през последните 18 месеца, се радват на нарастващ успех. Общо, продажбите на SUV автомобили представляваха 23% от консолидираните продажби в края на годината.

Марката Peugeot продаде почти 600 000 SUV автомобила пред 2017 г. в световен мащаб и се нарежда на 2-ро място на европейския SUV пазар със силен ръст от почти 60%.

С 259 300 броя SUV Peugeot 3008, продадени през 2017 г. в световен мащаб, Марката Peugeot се радваше на устойчиво търсене на модела, избран за „Автомобил на годината 2017“ в Европа и спечелил признание с 38 други световни награди. Peugeot се възползваха също от успеха на новия Peugeot 5008, лансиран през март 2017 г., с 85 900 продадени броя, и от положителното представяне на  Peugeot 4008 в Китай с 51 500 бройки.

През есента на 2017 г. Citroen стартираха своята SUV офанзива в Китай с C5 Aircross, лансиран през септември, и в Европа с C3 Aircross, лансиран през октомври. Продажбите на двата модела са съответно 22 700 и 35 400 бройки и те ще бъдат пуснати на световния пазар през 2018 г.

Groupe PSA - worldwide sales 2017В края на февруари 2017 г. DS Automobiles лансираха първия си SUV, DS 7 CROSSBACK, и отвориха онлайн поръчки за лимитираната серия на модела La Première. През октомври марката лансира ексклузивната си мрежа паралелно с поемане на поръчки за всички версии на гамата. Първите доставки са планирани за февруари 2018 г.

През 2017 г. Opel и Vauxhall рационализираха микса от канали в съответствие с плана за финансово възстановяване PACE! и поведоха рекордна продуктова офанзива през 2017 г. с два нови SUV модела, Crossland X и Grandland X, лансирани през май и септември, с продажби съответно от 33 900 и 18 700 броя.

През 2017 г. PSA Group отчете най-добрите си продажби на лекотоварни автомобили, постигани някога, с 476 500 продадени броя, ръст от 15% спрямо 2016 г. По отношение на производните пътнически автомобили (например Peugeot Traveler и Citroen SpaceTourer), Групата продаде 658 000 броя през 2017 г.

Марките Peugeot и Citroen засилиха лидерската позиция на Групата в Европа, където тя има пазарен дял от 20,2% при лекотоварните автомобили (увеличение на пазарния дял с 1,3 пункта), което й позволи да постигне над 50% ръст на европейския пазар на лекотоварни автомобили, благодарение на новите Peugeot Expert и Citroen Jumpy.

Извън Европа офанзивата на Групата в сегмента на лекотоварните автомобили също започна да дава резултати. В Евразия продажбите се увеличиха с 55% преди старта на местното производство на новите Peugeot Expert и Citroen Jumpy, планиран за първата половина на 2018 г. В Латинска Америка продажбите се увеличиха с 13% и от 2018 г. ще се предлага пълна гама обновени продукти и пълна гама услуги.