Архив

VW Group ще инвестира $3.3 млрд. в Северна Америка до 2020 г.

Volkswagen-Group-1132x670Стартира най-голямата офанзива в историята на марката

Volkswagen Group ще инвестира повече от 3,3 млрд. долара в Северна Америка през следващите три години, за да даде тласък на основната си марка, тъй като производителят на автомобили се стреми да се превърне в ключов доставчик в региона.

Разходите до 2020 г. ще бъдат насочени най-вече към нови модели, включително още два планирани SUV, предназначени най-накрая да превърнат VW в ниша 2% на втория по големина пазар на автомобили в света.

Около 1.2 милиарда щатски долара (1 милиард евро) от тях ще отидат за проекти в САЩ. Целта е марката Volkswagen да постигне равновесие по отношение на оперативните печалби в Северна Америка до 2020 г.

Новият Jetta е ключов елемент от кампанията на марката Volkswagen в Северна Америка. В допълнение на пазара се пускат и новият Tiguan и освеженият  е-Golf. Планът ще стартира най-малко два нови модела всяка година на пазара в САЩ. Освен новата Jetta, и Arteon ще бъде пуснат в Америка тази година, като новият Passat ще последва през 2019. Ще последват допълнителни SUV модели, базирани на MQB архитектурата.

Първият от ново семейство електрически автомобили ще бъде добавен от 2020 г. и ще се основава на новоразработената модулна електрическа задвижваща платформа (MEB). Първият модел, който ще се продава в Америка, ще бъде SUV.

Volkswagen стартира най-голямата офанзива в историята на марката като част от стратегията „TRANSFORM 2025+“. В момента се разработват повече от 50 автомобила. Volkswagen възнамерява да донесе повече от десет нови модела и деривати на световния пазар всяка година до 2020 г. и по този начин да разшири позицията си на водещ производител по обем.