Архив

Mercedes-AMG CLS53, модели E53 дебютираха в Детройт

Имат линейни шест цилиндрови мотори,  допълнени от 48V хибридна системаMercedes-AMG-CLS-53-34-1068x712

Mercedes-AMG представи нова моделна линия „53“ в Детройт, с мощност от хибридно подсилен шестцилиндров двигател.

Дебютирайки в CLS, E-Class Coupe и E-Class Cabriolet, новото задвижване се състои от турбокомпресор в шест бензинови двигателя с мощност от 320 кВт и въртящ момент 520 Нм, увеличен с 48 V електрическа система, предлагаща допълнителни 16 кВт и 250 Нм за кратко периоди.

Точният въртящ момент е наличен между 1800 и 5800 об/мин, докато върховата мощност достига при 6100 об/мин. Наред с традиционния турбокомпресор, двигателят се задвижва от електрически компресор с ниски обороти. Това трябва да доведе до минимално „турбо закъснение“.

Спринтът до скорост 100 км в час отнема само 4.5 секунди в CLS53 и колата достига максимално 270 км в час. Независимо от това представяне, Mercedes твърди, че автомобилът харчи 8,4 л/100 км при комбинирания цикъл.

48V електрически мотор (наречен EQ Boost) заема мястото на традиционен стартер и алтернатор и отговаря за захранването на електрическия компресор.

Той също така позволява на двигателя да се изключи и поддържа гладкото автоматично стартиране/спиране в трафика.

Mercedes-AMG-CLS-53-1-1Електрическите системи, задвижвани от конвенционална 12V електрическа инсталация, се зареждат от 48V блок, благодарение на конвертор DC/DC. Mercedes-AMG казва, че системата EQ Boost прави много по-компактен двигателя и на свой ред отваря вратата за по-интелигентна система за третиране на отработените газове.

Двигателят е закачен към деветстепенна автоматична предавателна система като стандартна. Всичките 53 модели използват AMG-настроеното 4MATIC задвижване на четирите колела, което може да изпраща на 100% от въртящия моментк на задните колела, когато условията позволяват.

Всички автомобили AMG 53 са на трикамерно въздушно окачване, комбинирано с адаптивни амортисьори. Спирачките с размери 370 мм отпред и 360 мм в задната част и се крият зад 19-инчовите джанти стандартно, въпреки че могат да се видят 20-цолови колела.

Седалките кошници и новият волан AMG Performance са монтирани, за да разграничат 53 модела от по-светските му братя. Останалата част от кабината е почти същата като преди, което означава двойно широкоекранни дисплеи, кръгли вентилационни отвори и колани от мека кожа.