Архив

Peugeot ще електрифицира всичките си модели до 2025 г.

Компанията планира връщане в САЩPeugeot-logo-2

Карлос Таварес, главен изпълнителен директор на PSA Group, компанията-майка на Peugeot, Citroen, DS, Opel и Vauxhall, очерта плановете на компанията за електрифицирани автомобили и втория по големина автомобилен пазар в света.

Говорейки на Световния конгрес за автомобилните новини в кулоарите на автомобилното изложение в Детройт през 2018 г., Таварес се ангажира да предлага поне една напълно електрическа или частично електрическа версия на всеки от моделите на компанията до 2025 г.

Всичко това значи, че компанията ще пусне 40 електрифицирани автомобила в своите пет марки.

Предишният ангажимент на компанията беше да електрифицира гамата Opel/Vauxhall до 2024 г. и да електрифицира 86% от основните модели за другите си марки до 2023 г.

Групата PSA не беше единственият производител на автомобили, който разшири амбициите си в сектора на електрическите и хибридните автомобили на това автомобилно изложение в Детройт, като Ford обяви, че ще  удвои инвестициите си в електрифицирани автомобили от 4,5 милиарда до 11 милиарда долара.

Освен това, Infiniti ще пусне в експлоатация и електрически автомобили, и хибридни модели от серията ePower от 2021 г.

Михаел Лохшелер, главен изпълнителен директор на Opel, и Карлос Таварес, главен изпълнителен директор на PSA Group.

Михаел Лохшелер, главен изпълнителен директор на Opel, и Карлос Таварес, главен изпълнителен директор на PSA Group.

Таварес също потвърди, че компанията работи върху разработването на модели за американския пазар. Американски инженери, взети като част от закупуването от PSA на Opel от General Motors, работят в Европа над първия модел, предназначен за САЩ.

Главният изпълнителен директор на  Reuters заяви, че американските инженери на Opel ще се погрижат за това, че бъдещите превозни средства, обвързани с САЩ, не само ще отговарят на нормативните изисквания, но и ще гарантират, че тези автомобили отговарят на американските вкусове.

Групата на PSA е в разгара на поетапното завръщане на американския пазар като част от 10-годишен план.

Въпреки че Таварес отказва публично да номинира марката, която компанията ще използва за своето евентуално завръщане в САЩ, той е уверен, че до 2026 г. компанията ще продава собствените си автомобили чрез нов модел на разпространение.

По-близо до дома, компанията има намерение скоро да обяви ново място за производство в Югоизточна Азия.