Isuzu D-Max, когато искате да се свърши работа
Източник: netcarshow.com
Когато става въпрос да се свърши работа, няма по-подходящо от Isuzu D-Max превозно средство – здрав, всеобхватен, който просто работи.
За новото поколение D-Max; най-голямата промяна е под капака. Наличен е нов 1.9-литров турбодизелов двигател, който произвежда 164 к.с. и въртящ момент 360 Нм. Двигателят запазва капацитета на теглене от 3,5 тона и товароносимостта над 1 тон, като същевременно осигурява по-тихо, по-изискано и икономично шофиране. Друго ключово предимство е, че новият двигател отговаря на стандартите Euro 6, без да е необходимо добавянето на AdBlue.
Както и при предишните модели D-Max, Shift-On-The-Fly, 4×4 е ключова характеристика на 17MY. Има възможност шофьорът да избере задвижване на четирите колела при движение и също така е оборудван с предавки с нисък обхват.
Вариантите на D-Max са Utility, Eiger, Yukon, Utah и Blade с разнообразие от единична, удължена или двойна кабина.
Входното ниво Utility D-Max е оборудвано с LED дневни светлини, Hill Start Assist, Variable Hill Descent Control, Bluetooth® свързаност, електрически прозорци и климатик.
Eiger двойна кабина добавя камера за заден ход, 16-инчови лети джанти, аудио система със CD плейър и 6 високоговорителя.
Yukon добавя 18-инчови лети джанти, сребърни странични стъпала, нов 7-инчов мултифункционален сензорен дисплей, LED задни светлини, темпомат и кожен волан.
Utah се усъвършенства с вход без ключ и бутон за стартиране, Apple CarPlay ™ и Android Auto ™, сателитна навигация, DAB цифрово радио, кожена тапицерия, отопляеми предни седалки, климатик.
Висококачественото изпълнение добавя цветни прозорци, 9-инчов мултифункционален сензорен екран, дистанционно заключване на долната багажна врата, предни и задни сензори за паркиране и цветно кодирано покривало Aeroklas или спортен бар с ролка.
И накрая, Isuzu D-Max идва с петгодишна гаранция от 125 000 мили. Текущите разходи се свеждат до интервали от 12 000-километрови или 24-месечни сервизни интервали, тригодишна гаранция за боядисване и шестгодишна антикорозионна гаранция.
Интериорът на новото поколение Isuzu D-Max също е актуализиран, за да осигури по-удобно и изтънчено изживяване. Инструменталният панел е преработен с актуализиран централен дисплей и по-ясен шрифт. Моделите с ръчна трансмисия също са снабдени с индикатор за смяна на предавките, който помага на водачите да постигат оптимална икономия на гориво. Допълнителни USB портове са добавени към долната централна линия и задната част на централната конзола в обхвата (с изключение на Utility). Меки подложки са добавени към предните централни и странични подлакътници в престижния диапазон за повишен комфорт и изискано усещане. Разширените и двойните варианти на Cab са оборудвани с гъвкави задни седалки, които имат сгъваема основа, сгъват се плоско и се разделят на 60/40.
Новата 6-степенна автоматична скоростна кутия, монтирана в D-Max, включва обучение за управление на смяна на предавките. Тази функция адаптира промените на предавките така, че да отговарят на условията при шофиране Шофьорите могат да карат и в ръчен режим, като използват последователен стик за смяна, създавайки малко по-спортно преживяване. Новата 6-степенна механична скоростна кутия е оборудвана с предавателни механизми, които позволяват въртенето на оборотите на двигателя в по-нисък диапазон, което подобрява теглителната ефективност. Троен конусен синхронизатор е монтиран на 1-ва и 2-ра до 3-та предавка заедно със синхронизатор на заден ход. Това прави избора на скорост и удължава живота на трансмисията.
Isuzu D-Max е оборудван със серия активни и пасивни защитни елементи. Безопасността на пешеходците е подобрена чрез препроектиране на предната броня и капака за поемане на енергията на удара в случай на сблъсък с пешеходец. Капакът е конструиран така, че да се огъва, ако е ударен отгоре, докато разстоянието между капака и двигателя е увеличено, създавайки зона на раздробяване, за да може капакът да се сгъне.
Има четириканална ABS, електронно разпределение на спирачното усилие (EBD), система за контрол на сцеплението (Traction Control System – TCS) и система за управление на двигателя. ESC прилага спирачките върху едно или повече колела и / или намалява мощността на двигателя, за да помогне на водача да остане в курса. Функцията EBD е особено важна за пикап, който трябва да се справи с широк спектър на товари. EBD на D-Max компенсира разликите в натоварването отпред и отзад по време на спиране – преди спирането на ABS – предотвратяване на затварянето на задните колела, което може да повлияе на някои пикапи. TCS системата прилага плавна спирачна сила на задните колела, ако се въртят по-бързо от предните колела. Това ограничава завъртането на колелата и осигурява разпределянето на мощността на колелата с най-голяма теглителна сила.
D-Max е оборудван с набор от функции за пасивна безопасност, които защитават пътниците при сблъсък. Снабден с въздушни възглавници – предна, странична и завеса – D-Max осигурява отлична защита при по-тежки аварии.
Всички модели в Isuzu D-Max идват с високо ниво на спецификация и разполагат с ново оборудване в диапазона от 2017 г. Две нови части са Hill Assist и Variable Hill Descent Control. Hill Start Assist прилага спирачките за 1-2 секунди, докато шофьорът се придвижва от спирачката към педала на газта, предотвратявайки обръщането на колата на ход на хълма. Hill Descent Control е система, която контролира спирачките, поддържайки постоянна ниска скорост, когато спускате стръмни, хлъзгави склонове, позволявайки на водача да се концентрира върху управлението на безопасен курс. Също така е променлива, позволяваща на водача да регулира скоростта.
Всички модели са оборудвани с нови аудио системи. Bluetooth® Connectivity е стандартна за всички модели, докато моделите Yukon и Utah са оборудвани с 7-инчов мултифункционален сензорен аудио система.