Архив

Кои нови автомобили да чакаме на 2018 Paris motor show?

4 – 14 OCT 2018

Преглед по производители и модели от A до Zla-nouvelle-identite-visuelle-fait-penser-a-lunivers-du-luxe-notamment-la-parfumerie

ASTON MARTIN

Няма да има присъствие на производителя; Парижкият дилър ще покаже DB11 Volante, Vantage, DBS Superleggera

BMW

3-серия  – световен дебют за най-важната кола на BMW, с кодово име G20

8-серия голямо BMW купе – в Париж отбелязва първия публичен дебют

Z4 – през лятото ще бъде показан нов роудстър – вижте го в Париж

7785054756_000-par7992116CITROEN

C5 Aircross европейската версия на C5 SUV – на  2018 Paris motor show

Concept  Experimental show car, вероятно и във френското експо

DS

3 Crossback – световен дебют за малък кросоувър с френски физика

FORD

Няма да има присъствие в Париж през 2018 г.

HYUNDAI

i30 Fastback . очакваме световната премиера на i30 в Париж

INFINITI

Няма да има присъствие в Париж през 2018 г.

LАMBORGHINI

Няма да има присъствие в Париж през 2018 г. като производител – местен дилър ще присъства

MERCEDES-BENZ

B-класа – световен дебют

GLE – следващо поколение на известен преди като M-класа

EQ C . важно: новото електрическо SUV пристига на автомобилното изложение paris_motor_show_2018_78в Париж

A35 AMG – непотвърдено, но се предполага

NISSAN

Няма да има присъствие в Париж през 2018 г.

SUZUKI

Jimny – европейският дебют на новия малък в Париж

VOLKSWAGEN

Няма да има присъствие в Париж през 2018 г.

VOLVO

Няма да има присъствие в Париж през 2018 г.

Кои производители на автомобили не отиват на автомобилното изложение в Париж?

Volkswagen потвърди, че ще пропусне автомобилното изложение в Париж през 2018 г., тъй като фокусира маркетинговите си усилия другаде. Новините идват като проблясък на производителите на автомобили в Европа през тази есен.

Volvo, Ford, Nissan, Infiniti и VW обявиха намерението си да не присъстват. Това отразява променящия се характер на моторните изложения, тъй като производителите на автомобили се борят с променящия се ландшафт с нови цифрови възможности и свежи маршрути за продажба на своите продукти. Някои марки, като Lamborghini и Aston Martin, не присъстват на фабрично ниво, въпреки че местните парижки дилъри ще участват.

Волфсбург разглежда всички бизнес практики след скандала с емисиите на Dieselgate. Големите моторни шоута са инвестиции в размер на няколко милиона паунда, а VW смята, че продуктовият му цикъл е изпреварен с този график на есента. Това е лесен избор за намаляване на разходите, в много отношения, тъй като компанията чака за пускането в експлоатация от 2019 г. на семейството на електромобилите ID.