BMW Group продаде 60 660 плъгини от година насам
През юни доставките на моторни превозни средства на BMW Group възлизат на 13 806 автомобила в световен мащаб, което представлява увеличение от 47,6% спрямо същия месец на миналата година и най-високият месечен обем за BMW Group.
Годишните продажби на BMW i, BMW iPerformance и MINI електрифицираните превозни средства възлизат на 60 660 (+ 42,5%), което потвърждава позицията на BMW Group като водещ световен доставчик на премиум електрифицирана мобилност.
„Можем да видим колко добре клиентите реагират на пазари, където електромобилът се поддържа от редица мерки“, коментира Питер Нота, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за продажбите и марката BMW. „Например три четвърти от превозните средства, които продаваме в Норвегия, са електрифицирани, а една в три BMW Серия 5, доставена в Калифорния, вече е plug-in хибрид“.
С въвеждането на местно направения хибрид на BMW Серия 5 в Китай, електрифицираните продажби в най-големия общ пазар на BMW Group се увеличиха пет пъти през първите шест месеца в годината, като се продадоха общо 6295 бройки досега през 2018 г. Електрифицираните продажби през първата половин година се увеличиха значително на няколко други големи пазари, включително САЩ (12 015 / + 51,3%) и Великобритания (8823 / + 41,4%).
BMW Group предлага девет електрифицирани автомобила в портфолиото си, включително BMW Серия 5, Plug-in хибридите MINI Cooper SE Countryman, BMW i3, BMW i8, BMW 225xe iPerformance, BMW 330e iPerformance, BMW X5 40e iPerformance и BMW 740e / 740Le iPerformance, плюс BMW X1 xDrive 25Le iPerformance, продаван изключително в Китай.
Групата на BMW остава на път да постигне заявената цел за продажба на над 140 000 електрифицирани автомобила през 2018 г.
BMW Group постигна най-добрия си резултат от първото полугодие на продажбите с общо 1 242 507 (+ 1,8%) автомобили BMW, MINI и Rolls-Royce, доставени на клиентите.
Този юни е и рекорден за компанията, като продажбите са нараснали с 2.7% до общо 238 920 броя в световен мащаб.
„Силното ни представяне през юни означава, че сега постигнахме 35 последователни тримесечия на растеж и сме уверени, че тази тенденция ще продължи“, каза Нота. „С производството на BMW X3 в Китай и Южна Африка ще увеличим продажбите, ще можем да изпълним силното търсене на клиентите за нашите прочути модели X, а втората половина ще бъдем все по-позитивни.
Също така съм удовлетворен от продължаващата популярност на нашите електрифицирани автомобили, които постигнаха най-добрите си месеци през юни, като ни задържаха на път да постигнем до 140 000 продажби на електричество до края на годината“, продължи Нота.