Новият PEUGEOT 5008
Новият PEUGEOT 5008

Dodge Super Charger 1968 Concept (2018) е модернизиран

Така моделът отбелязва своята 50 годишнинаDodge-Super_Charger_1968_Concept-2018-1024-01

Dodge Charger от 1968 г., един от най-емблематичните автомобили, произведени някога от FCA US, е модернизиран с елементи от сегашния Dodge Charger SRT и модела Dodge Challenger SRT, за да създаде уникална възможност за представяне на новия Hellephant 426 Supercharged на Mopar.

Концепцията Dodge „Супер зареден“ от 1968 г. е адаптирана, за да побере двигателя Hellephant, позволявайки на класическия автомобил да придобие 1000 к. с., куплиран с шестстепенна скоростна кутия Dodge Challenger SRT Hellcat.

Обикновеният класически „De Grigio“ Grey Metallic classic 1968 Dodge Charger, който отбелязва своята 50-та годишнина през 2018 г., захранва със свеж въздух Hellephant с помощта на суперкомпактна качулка, подобна на тази на Dodge Challenger SRT Demon. Качулката е изработена от фибростъкло от външната страна с вътрешна стоманена конструкция. Дизайнът на pop-up фаровете на модела от 1968 г. е изгладен, за да постави фаровете на Dodge Challenger SRT Hellcat постоянно зад решетката.

Оригиналните дръжки на вратите и каналните релси създават чист, рационален външен вид. Вентилационните прозорци на предните врати са отстранени и заменени с едностранно странично стъкло. Огледалата на Duster от 1971 г. придават по-модерен външен вид.

Концепцията Dodge „Супер зареден“ от 1968г. придобиво позицията „широка каросерия“, благодарение на предните и задните колела от фибростъкло, боядисани в цвят „De Grigio“ Grey Metallic. Предните колела са придвижени напред с два инча, за да се приспособят към арките и да скъсят надвеса, разширявайки междуосието на класиката от 117 инча до 119 инча. Предните колела са снабдени с джанти, взети от Challenger SRT Hellcat, а задните са с алуминиеви. Каросерията се снижава с 2,5 инча в задната част и 3,5 инча в предната част. Шест-буталното Brembos предоставя решаващо преимущество при спиране в сравнение с спирачките от 1968 г.

Dodge-Super_Charger_1968_Concept-2018-1024-04Предните и задните брони от стъклопласт са скъсени, за да осигурят интегриран дизайн. Отзад има поръчков спойлер. Ключалката на на багажника е украсена с алуминиев медальон Hellephant, един от многото уникални дизайнерски нюанси, включени в концепцията „Super Charger“. Има лого Hellephant и на предните калници.

Вътрешните панели на вратите и интериорните декорации са в сатен черно. Воланът Dodge Viper носи и медальона Hellephant в центъра. Инструментният панел е с цвят „De Grigio“ Grey и с пълен набор прибори.

Централната конзола с цвят на корпуса съдържа ръчен превключвател от модела

Dodge Charger от 1968 г., един от най-емблематичните автомобили, произведени някога от FCA US, е модернизиран с елементи от сегашния Dodge Charger SRT и модела Dodge Challenger SRT, за да създаде уникална възможност за представяне на новия Hellephant 426 Supercharged на Mopar.

Концепцията Dodge „Супер зареден“ от 1968 г. е адаптирана, за да побере двигателя Hellephant, позволявайки на класическия автомобил да придобие 1000 к. с., куплиран с шестстепенна скоростна кутия Dodge Challenger SRT Hellcat.

Обикновеният класически „De Grigio“ Grey Metallic classic 1968 Dodge Charger, който отбелязва своята 50-та годишнина през 2018 г., захранва със свеж въздух Hellephant с помощта на суперкомпактна качулка, подобна на тази на Dodge Challenger SRT Demon. Качулката е изработена от фибростъкло от външната страна с вътрешна стоманена конструкция. Дизайнът на pop-up фаровете на модела от 1968 г. е изгладен, за да постави фаровете на Dodge Challenger SRT Hellcat постоянно зад решетката. Оригиналните дръжки на вратите и каналните релси създават чист, рационален външен вид. Вентилационните прозорци на предните врати са отстранени и заменени с едностранно странично стъкло. Огледалата на Duster от 1971 г. придават по-модерен външен вид.

Концепцията Dodge „Супер зареден“ от 1968г. придобиво позицията „широка каросерия“, благодарение на предните и задните колела от фибростъкло, боядисани в цвят „De Grigio“ Grey Metallic. Предните колела са придвижени напред с два инча, за да се приспособят към арките и да скъсят надвеса, разширявайки междуосието на класиката от 117 инча до 119 инча. Предните колела са снабдени с джанти, взети от Challenger SRT Hellcat, а задните са с алуминиеви. Каросерията се снижава с 2,5 инча в задната част и 3,5 инча в предната част. Шест-буталното Brembos предоставя решаващо преимущество при спиране в сравнение с спирачките от 1968 г.

Предните и задните брони от стъклопласт са скъсени, за да осигурят интегриран дизайн. Отзад има поръчков спойлер. Ключалката на на багажника е украсена с алуминиев медальон Hellephant, един от многото уникални дизайнерски нюанси, включени в концепцията „Super Charger“. Има лого Hellephant и на предните калници.

Вътрешните панели на вратите и интериорните декорации са в сатен черно. Воланът Dodge Viper носи и медальона Dodge-Super_Charger_1968_Concept-2018-1024-08Hellephant в центъра. Инструментният панел е с цвят „De Grigio“ Grey и с пълен набор прибори.

Централната конзола с цвят на корпуса съдържа ръчен превключвател от модела Dodge Challenger SRT Hellcat, както и бутонът за запалване и превключвателите за фаровете, чистачките, фаровете за мъгла и аварийните светлини. Предните седалки са заменени с такива от Dodge Viper, които са обвити в кожа Alcantara, с акцентирани червени шевове и са оборудвани с четириточкови Sabelt черни състезателни колани. Черният килим на Challenger SRT Hellcat покрива задната част на интериора, а в предната част са обичайни подови подложки, модифицирани от настоящите комплекти за педали за SRT и Mopar за Challenger.

Challenger SRT Hellcat, както и бутонът за запалване и превключвателите за фаровете, чистачките, фаровете за мъгла и аварийните светлини. Предните седалки са заменени с такива от Dodge Viper, които са обвити в кожа Alcantara, с акцентирани червени шевове и са оборудвани с четириточкови Sabelt черни състезателни колани. Черният килим на Challenger SRT Hellcat покрива задната част на интериора, а в предната част са обичайни подови подложки, модифицирани от настоящите комплекти за педали за SRT и Mopar за Challenger.