В Оксфорд правят електрочетириколки за бизнес

Това вероятно е следващото решение за електрическо колело1-header (1)

Леките електрически превозни средства все повече намират употреба в приложението за превоз на товари и за доставки. Сега една нова компания от Обединеното кралство е открила собствено решение: електрически четириколки.

Новото дружество Electric Assisted Vehicles Limited (EAV), обяви преди дни съобщението на eBike Summit, която в момента се провежда в Оксфорд.

Новите превозни средства на EAV са известни като велосипед Project 1 eCargo, или „P1“ за кратко.

P1 е електрически квадрицикъл, предназначен за превоз на товари. Обозначението „квадрицикъл“ е класификация на превозни средства от ЕС, която включва микрокари и други малки четириколесни превозни средства.

1 DPD-warehouse-02 (1)Операторът на P1 язди и го управлява като обикновен велосипед. Електрическият помощник на педалите помага за умножаване на педалния натиск, за да осигури по-голяма мощност на задвижването. Има и възможност за задвижване на P1 до 10 км в час без ползване на педалите. Този режим вероятно е полезен за складове или тесни улички, където операторът е по-фокусиран върху маневрирането на автомобила, отколкото на по-големи разстояния.

P1 може да превозва до 150 кг товар в затворения си заден корпус. Конструкцията се простира и за покриване на мястото на ездача, като предлага защита от дъжд и неблагоприятно време. Страните са отворени, въпреки че гъвкави винилови врати биха могли да бъдат добавени, за да направят зимно време возилото по-комфортно.

Екипът на EAV се състои предимно от представителите на автомобилната, моторната и аерокосмическата индустрия.

Според EAV, това е помогнало P1 електрическият велосипед с четири колела да бъде оптимизиран за товари и доставки:

„При това операторите при P1 ще намерят много от елементите на използването на ван, с който са свикнали, но с огромната ефективност и нулевите емисии на мотоциклета eCargo.“

P1 е достатъчно тесен, за да се използва в колоездачни пътеки, въпреки че реакцията на велосипедистите да видят камион с мини кутия в тяхната лента остава да се види.

Според Найджел Стюарт, управляващ директор на EAV: „Създадохме превозно средство с Проект 1, което ще доведе до цяла гама от превозни средства за решения за мобилност. Всички функционални, изключително екологични, лесни и много забавни за използване. Също така, те трябва да са много готини, за да покажат различна гледна точка на придвижване.“

EAV разработи електрическия квадроцикъл P1 заедно с групата за доставка DPD. Доставчикът служи като технически партньор през целия процес на разработване.

DPD стартира първото общоелектрическо депо в Обединеното кралство през октомври миналата година и работи за въвеждането на нови превозни средства с нулеви емисии във Великобритания.1-e1554906861299 (1)

EAV също обмисля допълнителни бизнес модели за P1, включително отдаване под наем на частни куриери и други доставчици. Такива модели вече стават популярни с други компании за доставка на електромобили като Deliveroo.

С ултра ниската емисионна зона, наскоро установена в централната част на Лондон, превозни средства като P1 могат да бъдат важна част от доставките с електромобили в града.

Според Адам Бърмби, основател и технически директор в EAV: „Ние бихме искали да превъзпитаме населението към превозни средства и интелигентни методи за мобилност. Вече обмисляме как можем да разширим технологията и за други цели. Например, дизайнът на шасито е модулен, така че можем да разширяваме или съкращаваме P1 за множество приложения. Пълна защита от атмосферни влияния се разработва и за целогодишно ползване в почти всеки климат или град в цял свят.

Част от нашия бизнес модел е P1 да се превърне в подлежащо на наемане превозно средство за икономиката с приложение за предприемачи, така че те да могат да го използват за собствения си бизнес. Също така разглеждаме способността на P1 да превозва пътници и искаме да работим с Министерството на транспорта и транспорта за Лондон, за да развием правилата за това решение за нулеви емисии за бъдещите градски мобилни устройства.“