Peugeot 3008 GT Hybrid4 ще се предлага до края на 2019
Мощност 300 к.с. и задвижване на 4-те колела
Източник: Peugeot
SUV Peugeot 3008 GT Hybrid4 е одобрено съгласно новия протокол WLTP с 29 г 1 (1) C0₂/км и пробег от 59 км 2 (2) в изцяло електрически режим.
Предлагайки на този SUV задвижване на всички колела с еквивалентна мощност от 300 к.с. (или 220 kW) с C02 емисии на най-доброто ниво на пазара на хибридни автомобили, Peugeot категорично се ангажира с енергиен преход, носещ още по-силни усещания.
3008 GT Hybrid4 е налично за поръчки във Франция и ще се предлага в останалите европейски страни от края на 2019 г.
С над 700 000 автомобила, продадени от лансирането през 2016 г. (и лидер в своя сегмент в много държави), историята на успеха на SUV Peugeot 3008 получава ново измерение с мощната версия Hybrid4, мощност, непостигана никога от сериен автомобил Peugeot. Тази върхова в гамата версия предлага задвижване на 4-те колела и достига еквивалента на 300
к.с.-220 kW.
Това е резултатът от комбинирането на двигател PureTech с мощност 200 к.с. – 147 kW и два електрически мотора: единият, разположен отпред, съчетан с e-EAT8, генериращ 110 к.с.- 81 kW, и вторият отзад, развиващ 112 к.с. – 83 kW. Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 сек. Капацитетът на батерията е 13,2 kWh за 100% електрически пробег от 59 км (2) съгласно протокола WLTP. Зареждането на батерията е лесно и бързо, като пълното зареждане на автомобила се постига за 1 час и 45 мин. ускорено зареждане с използване на Wallbox. 3 (3)
Режимът 4WD осигурява подобрена тяга по пътна настилка или трудни терени. Резултатът е безупречно сцепление: независимо дали върху мокър, кален, заснежен или криволичещ път, мощността е равномерно разпределена между 4-те колела на автомобила.
В резултат на това Peugeot 3008 Hybrid4 предлага мощност и задвижване на 4-те колела с C0 2 емисии на най-доброто ниво на пазара: 29 г C02 (1) на километър съгласно протокола WLTP.
Комбинацията от ефективната модулна платформа EMP2 (Efficient Modular Platform) и новата задна ос с многораменно окачване осигурява високи нива на комфорт и същевременно стимулиращо изживяване при шофиране. Интеграцията на задната ос не влияе на простора в купето и запазва обема на багажника над подовото покритие.
Hybrid4 е наличен само при версия GT с ексклузивна тапицерия от Alcantara® в цвят Greval Grey с декорации от истинско състарено дъбово дърво Grey Oak. Има и нови системи в помощ на водача, заимствани от новото Peugeot 508: Адаптивен автопилот с функция Stop & Go и подпомагане на поддържането на позицията в лентата.
Няколко месеца след лансирането й, към версията Hybrid4 ще се присъедини версия HYBRID със задвижване на 2 колела и мощност 225 к.с. (165 kW), която ще комбинира двигател PureTech със 180 к.с./132 kW и електрически мотор със 110 к.с. – 80 kW, разположен в предната част на автомобила и съчетан с e-EAT8.
(1) До 32 г в зависимост от опциите
(2) 56 км в зависимост от опциите
(3) Специфичен 32 amp контакт, свързан с опционалното еднофазно зарядно с мощност 7,4 kW