Архив

Korando, перфектен избор за модерни семейства

Голяма корейска медия за най-новия модел всъдеход на SsangYong

Семейство корейски актьори позират за рекламата за бензин, за да популяризира SUV-а Korando като семеен автомобил. (SsangYong Motor)

Семейство корейски актьори позират за реклама за бензин, за да популяризира SUV-а Korando като семеен автомобил. (SsangYong Motor)

По koreaherald.com

Съхранението на колички, голф стикове и кутии с хранителни стоки, просторни задни седалки и функции за безопасност от висок клас стават все по-важни фактори за клиентите в Корея, които търсят превозни средства, отговарящи на семейния им начин на живот.

Вместо да избират седани с по-добри шофьорски характеристики, все по-голям брой клиенти – особено тези на 30-те и 40-те години – търсят средно големи спортни превозни средства с оглед на икономия на гориво, удобство за пътниците и лекота на използване.

Според Асоциацията на автомобилните производители в Корея, 129 729 единици средни SUV са продадени тук между януари и септември, което представлява 35,8% от всички продажби на SUV.

Принос за популярността на средните SUV-ита е най-новият SUV Korando на SsangYong Motor. През последните девет месеца производителят на автомобили е продал общо 11 243 бройки, което е увеличение с 323 процента спрямо същия период на миналата година.

Korando е името за спортни полезни автомобили на SsangYong Motor и най-старата такава марка в Корея.

След осемгодишна пауза, изцяло новото Korando се завърна на пазара в началото на тази година със стилен и изискан дизайн на достъпна цена, съобщиха от компанията.

Шест месеца след пускането на 2.0-литровата дизелова версия през февруари, през август бе пуснат бензиновият модел Korando. Неговият турбо двигател е съчетан с шестстепенната автоматична скоростна кутия на Aisin Aw от трето поколение, заяви компанията и добави, че създава бърза, но плавна трансмисия.

Отделението на двигателя е покрито със звукова изолация, което минимизира притока на шум отвън и двигателя. 1,5-литровият турбо бензинов модел има седем въздушни възглавници и други функции за безопасност, включително помощ за поддържане на лентата, помощ за информираност на водача и автономни аварийни спирачни системи.

Освен това, интериорът му е прост, но високотехнологичен, с 10,25-инчов пълен цифров клъстер, който показва пълна навигационна карта, медиен плейър и предупредителни надписи за безопасност, в графика с висока разделителна способност. Предлагат се аудио, видео и навигационни системи, всички управлявани чрез 9-инчова централна фасция с функция за разпознаване на глас.

Сертифициран е и като супер свръхниско ниво на вредни емисии, в първото за вътрешнопроизведен SUV. Сертификатът се дава на превозни средства, отделящи по-малко от 0,019 грама на километър въглеводород и азотен оксид, като се предлагат отстъпки за обществен паркинг и пътни такси.

Това, което прави превозното средство подходящо за семейства с малки деца, е, че има 551 литра товарно пространство отзад, най-голямото в категорията на средния SUV. Пътническите седалки също са сгъваеми, което позволява повече място за товари.

„Ще продължим да подобряваме качеството на продукта и в бъдеще ще добавяме повече типове превозни средства, за да разширим растежа на продажбите.“ –  каза служител на компанията производител.