Архив

И Sony представи електрическа концепция – Vision-S

Представеният на CES концептуален автомобил гледа близкото бъдещеsony-vision-s-concept-car_100730365_h

Изненадата на Sony на Consumer Electronics Show в Лас Вегас не беше нов PlayStation, смартфон или Betamax.

Вместо това производителят използва последните минути на представянето си, за да покаже концепция за електроавтомобили, която може да визуализира в близко бъдеще технологиите, които глобалният доставчик на технологии може да интегрира в нови автомобили скоро.

Концепцията на Sony – Vision-S, е седан с четири врати, който споделя някои екстериорни и интериорни стилове с електрическите автомобили Porsche Taycan и Polestar 2. За разлика от тези производствени превозни средства, концепцията на Sony е просто подвижно шаси за технология – поне засега.

Sony използва седана, за да демонстрира технологиите за безопасност и интериор. Концепцията Vision-S използва 33 сензора, включително 12 камери, три солидни сензора lidar и масив от близо 20 радарни и ултразвукови сензори, за да запази колата в безопасност.

sony-vision-s-concept-car_100730380_hВ допълнение към активното управление на лентите, Sony заявиха, че хардуерът на автомобила Vision-S ще може да подпомогне водача на ниво 2 и може да бъде надстроен до полуавтономия на ниво 4 чрез актуализации на софтуера.

Външните камери също могат да бъдат използвани за разпознаване на водачи и пътници, когато се приближават до автомобила.

След като се влезе вътре, Vision-S показва екрани на Sony за автомобили, включително панорамен широк, който обхваща цялата ширина. Екранът има отделен информационен клъстер за водача, централен екран за развлечения и екран от страната на пътниците. В двата края на екрана се виждат странични камери на мястото на огледалата. Задните седалки предлагат два допълнителни екрана за тези пътници, монтирани на облегалките на предните седалки.

Vision-S е оборудван с повече от 30 високоговорители вътре, които могат да създават 3D аудио.sony-vision-s-concept-car_100730378_h

Концепцията е на междуосие с дължина 118,1 инча, измерва 192,7 инча от край до край и тежи 5180 паунда. Тя използва два електродвигателя с 268 конски сили, които ускоряват колата от 0-62 мили в час за 4,8 секунди. Sony заяви, че работи с доставчика на автомобили Magna за разработването на шасито, а говорител на Magna потвърди, че доставчикът е предоставил инженерни услуги на Sony, но не е произвел платформата.