Архив

Нов електрически SUV от Южна Корея през 2021 г.

На българския пазар E100 ще дойде вероятно в средата на следващата годинасанг1

Източник: Ратола Корп

Южнокорейският SUV-специалист SsangYong Motor Company разпространи компютърно генерирани изображения на бъдещия си e-SUV и обяви, че ще започне производството на първия си електрически модел през първата половина на 2021-а година.

Моделът с кодово име Е100 е средноголям SUV, съчетаващ пространство, многофунционалност и изцяло нов подход към дизайна с изобилие от пазарно ориентирани екстри и нови материали за максимална ефективност.

Цялостният дизайн на електрическия семеен автомобил с повишена проходимост се основава на обемни, но аеродинамични очертания, със стил, оптимизиран за градско шофиране. За максимална енергийна ефективност, намаляване на теглото и подобряване центъра на тежестта електромобилът е снабден с изцяло алуминиев капак на двигателя, както и с херметично затворена радиаторна решетка.

сангДизайнът е вдъхновен от природата и по-специално от животните, които са се приспособили към средата си на живот чрез еволюция. В силуета на Е100 откриваме съчетание от дръзки и балансирани форми, наподобяващи перки на акулата, криле на птица и везни в равновесие, които не само придават на автомобила хармоничен и динамичен вид, но и повишават устойчивостта му при лоши климатични условия.

Първият EV на „двата дракона“ ще бъде представен през първата половина на следващата година в родната си Южна Корея. На българския пазар E100 ще се появи, най-вероятно, около средата на следващата година, след като премине тестовете за европейска хомологация – потвърди официалният вносител на марката за България – Ратола Корп.

П.П. В западния специализиран печат се появиха и някои предполагаеми данни за електромобила. Електрическият автомобил трябва да има максимално задвижване от 140 кВт (190 к.с.). С литиево-йонна батерия с мощност 61,5 кВтч трябва да е възможен обхват до 420 километра (според стандарта NEDC).

Известният Korando представлява основата на електрическия SUV модел.

Съдейки по рисунката,  най-големите разлики показват нова броня отпред и модифицирана решетка на радиатора. SsangYong използва логото на марката със стилизирания S изключително на родния пазар в Южна Корея. Превозните средства за износ получават емблемата с две драконови крила, които също познаваме.