Архив

Автошоуто във Вашингтон се мести в началото на пролетта на 2021 г.

Ще се спазват всички мерки за безопасност, ден на медиите е 25 март
image-attendees_enjoying_the_2016_washington_auto_show.-6608

Автомобилното изложение във Вашингтон ще започне по-късно през следващата година заради продължаващата пандемия на коронавирус, съобщиха организаторите на шоуто неотдавна.

През следващата година шоуто ще се проведе от 26 март до 4 април в конгресния център на Уолтър Е. Вашингтон в столицата на нацията. Събитието беше планирано да се проведе от 29 януари до 7 февруари.

„Вярваме, че тази промяна в разписанието е в най-добрия интерес на нашите участници, нашите партньори – производители на автомобили, и окръг Колумбия“, каза в изявление изпълнителният директор Джон О’Донъл.

„Нашият основен приоритет е да гарантираме безопасността на всички, участващи в това шоу, и вярваме категорично, че двумесечното забавяне ще ни позволи по-добре да произведем шоуто, с което нашите участници са свикнали“, каза той.

Марките, които досега са запазили пространство, са Acura, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Fiat, Ford, GMC, Jeep, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Lincoln, Nissan, Ram, Subaru, Toyota и Volkswagen, заяви Майк Бушнел, говорител на Асоциацията на търговците на нови автомобилни търговци във Вашингтон, която организира събитието.

За ден на медиите е определен 25 март – ден преди шоуто да се отвори за обществеността – и ще включва публични събития, насочени към индустрията. Няма да има предварителна конференция, заявиха организаторите.

Протоколите за безопасност и социално дистанциране също ще бъдат прилагани през цялото събитие, включително промяната на времето, проверки на температурата, задължително използване на маски, станции за дезинфекция на ръцете, по-широки пътеки и дълбоко почистване през нощта, наред с други усилия.

„Ние със сигурност сме наясно с предизвикателствата, пред които са изправени всички публични събития и съоръжения в момента, и се надяваме, че допълнителните няколко месеца ще направят присъствието на шоуто по-примамливо за повече хора“, казва Бушнел в имейл. „Планираме редица различни сценарии, но това наистина е безпрецедентна ситуация.“

Допълнителни подробности за шоуто ще бъдат обявени през следващите месеци.

Автомобилното изложение във Вашингтон през 2020 г. отвори врати за обществеността на 24 януари, преди да бъдат наложени национални блокировки, за да се забави разпространението на пандемията COVID-19. Участващите вътрешни и международни автомобилни производители включваха Toyota, Honda, Nissan и Volkswagen.