Резултатите от продажбите на Peugeot за 2020 г.
Peugeot затвърди динамичното си развитие чрез:
– увеличен брой на поръчките,
– пет от шест региона с увеличен пазарен дял,
– 25 държави, които подобряват рекордите си за продадени автомобили или пазарен дял,
– поддържане на стратегическите цели за препозициониране към луксозния сегмент и електрификация.
Въпреки спада в продажбите в автомобилния бранш, Peugeot съумя да поддържа своите резултати благодарение на солидните си основи.
Резултатите на Peugeot
Броят на поръчките нараства с 15% в сравнение с 2019 г.,
Пет от шест региона увеличават своя пазарен дял: Европа: + 0,1 пункта, Близък Изток-Африка: + 0,6 пункта, Евразия: + 0,1 пункта, Индия и Азиатско-Тихоокеанския регион: + 0,1 пункта и Латинска Америка,
25 държави подобряват своите рекорди за пазарен дял: Франция, Испания, Италия, Австрия, Чехия, Япония, Португалия, Норвегия, Украйна, Асоциация на страните от Югоизточна Азия, Естония, Словения, Гърция, Ирландия, Египет, Исландия, Боливия, Колумбия, Еквадор, Перу, Доминиканска република, Мексико, Южна Африка, Арабия и Латвия.
Пет от моделите на Peugeot заемат места на подиума като най-продавани в Европа: 208, 2008, 3008, Rifter и Partner,
SUV гамата на марката е на второ място в Европа,
Електрическата гама отбелязва успех, 1 от 10 продадени автомобила в Европа е електрифициран.
Резултатите на Peugeot в България
Марката увеличава пазарния си дял спрямо 2019 г, като отбелязва сериозен ръст с 28% в пазарния си дял в сегмента на лекотоварните автомобили. В това число и 110 чисто нови предадени линейки Peugeot Boxer за нуждите на спешната помощ.
През 2020 г. Peugeot стартира в България програма със специални условия, предназначена за медицинския персонал.
Постигнати са рекордно ниски емисии на СО2 на продадения микс автомобили за годината.
Марката лансира изцяло новите напълно електрически 208 и 2008 и отбеляза 210 години от създаването си.
Поглед назад към Peugeot през 2020 г.
Peugeot Sport се присъедини към спортната програма на Световния шампионат по издръжливост – WEC (World Endurance Championship) и представи 508 Peugeot Sport Engineered, който ще излезе на пазара през 2021 г.,
Peugeot 208 е истински успех в много държави; той е вторият най-продаван в своя сегмент в Европа и номер едно във Франция. Моделът спечели наградата „Автомобил на годинат в Европа“ през март 2020 г. и получи 26 отличия в цял свят,
Лансирането през октомври 2020 г. на електрическите версии e-Boxer и e-Expert, който спечели наградата Международен ван на годината,
Новият пикап Landtrek беше лансиран през ноември 2020 г. в Латинска Америка, в сегмент, който представлява над 2,5 милиона годишни продажби в световен мащаб,
Лансирането на новите Peugeot 3008 и 5008, готови да излязат на пазара в началото на 2021 г. в основните европейски държави,
Онлайн продажби бяха лансирани през април 2020 г. в Обединеното кралство и Франция с многообещаващи резултати, като такива ще бъдат стартирани до края на април 2021 г. и в Германия, Испания, Италия, Нидерландия, Белгия, Португалия и Австрия.
„Истинска гордост е да видим налице резултатите на една електрифицирана гама, която е изключително популярна сред клиентите. Това представяне е плод на нашият стратегически избор и усилията на екипите ни през този особено труден период.
През 2021 г. ще посрещнем много важни предизвикателства. Годината ще започне с лансирането през първата половина на 508 Peugeot Sport Engineered – автомобил с рекордна производителност и CO2 емисии, запазени на 46 г/км“, заяви Жан-Филип Импарато, изпълнителен директор на Peugeot.