Архив

Резултатите от продажбите на Peugeot за 2020 г.

Една изключителна година508 PSE_1 (2)_0

Peugeot затвърди динамичното си развитие чрез:

–  увеличен брой на поръчките,

– пет от шест региона с увеличен пазарен дял,

– 25 държави, които подобряват рекордите си за продадени автомобили или  пазарен дял,

– поддържане на стратегическите цели за препозициониране към луксозния сегмент и електрификация.

Въпреки спада в продажбите в автомобилния бранш,  Peugeot съумя да поддържа своите резултати благодарение на солидните си основи.

Резултатите на Peugeot

Броят на поръчките нараства с 15% в сравнение с 2019 г.,

Пет от шест региона увеличават своя пазарен дял:  Европа: + 0,1 пункта, Близък Изток-Африка: + 0,6 пункта, Евразия: + 0,1 пункта, Индия и Азиатско-Тихоокеанския регион: + 0,1 пункта и Латинска Америка,

25 държави подобряват своите рекорди за пазарен дял: Франция, Испания, Италия, Австрия, Чехия, Япония, Португалия, Норвегия, Украйна, Асоциация на страните от Югоизточна Азия, Естония, Словения, Гърция, Ирландия, Египет, Исландия, Боливия, Колумбия, Еквадор, Перу, Доминиканска република, Мексико, Южна Африка, Арабия и Латвия.

Пет от моделите на Peugeot заемат места на подиума като най-продавани в Европа: 208, 2008, 3008, Rifter и Partner,

SUV гамата на марката е на второ място в Европа,

Електрическата гама отбелязва успех, 1 от 10 продадени автомобила в Европа е електрифициран.

Резултатите на Peugeot в България

Марката увеличава пазарния си дял спрямо 2019 г, като отбелязва сериозен ръст с 28% в пазарния си дял в сегмента на лекотоварните автомобили. В това число и 110 чисто нови предадени линейки Peugeot Boxer за нуждите на спешната помощ.

През 2020 г. Peugeot стартира в България програма със специални условия, предназначена за медицинския персонал.

Постигнати са рекордно ниски емисии на СО2 на продадения микс автомобили за годината.

Марката лансира изцяло новите напълно електрически 208 и 2008 и отбеляза 210 години от създаването си.

Поглед назад към Peugeot през 2020 г.

Peugeot Sport се присъедини към спортната програма на Световния шампионат по издръжливост – WEC (World Endurance Championship) и представи 508 Peugeot Sport Engineered, който ще излезе на пазара през 2021 г.,

Peugeot 208 е истински успех в много държави; той е вторият най-продаван в своя сегмент в Европа и номер едно във Франция. Моделът спечели наградата „Автомобил на годинат в Европа“ през март 2020 г. и получи 26 отличия в цял свят,

Лансирането през октомври 2020 г. на електрическите версии  e-Boxer и e-Expert, който спечели наградата Международен ван на годината,

Новият пикап Landtrek беше лансиран през ноември 2020 г. в Латинска Америка, в сегмент, който представлява над 2,5 милиона годишни продажби в световен мащаб,

Лансирането на новите Peugeot 3008 и 5008, готови да излязат на пазара в началото на 2021 г. в основните европейски държави,

Онлайн продажби бяха лансирани през април 2020 г. в Обединеното кралство и Франция с многообещаващи резултати, като такива ще бъдат стартирани до края на април 2021 г. и в Германия, Испания, Италия, Нидерландия, Белгия, Португалия и Австрия.

„Истинска гордост е да видим налице резултатите на една електрифицирана гама, която е изключително популярна сред клиентите. Това представяне е плод на нашият стратегически избор и усилията на екипите ни през този особено труден период.

През 2021 г. ще посрещнем много важни предизвикателства. Годината ще започне с лансирането през първата половина на 508 Peugeot Sport Engineered – автомобил с рекордна производителност и CO2 емисии, запазени на 46 г/км“, заяви Жан-Филип Импарато, изпълнителен директор на Peugeot.