Архив

Световните продажби на Volvo Cars са нараснали с 30,2% през януари

PHEVs и EVs представляват 23% от всички продажби в световен мащаб, 41% в Европа1550842035-248317-the-new-volvo-xc90-inscription-t8-twin-engine-in-birch-light-metallic1

От 2021 г. насам, Volvo Cars отчита най-добрия януари в историята си, тъй като Европа, Китай и САЩ отчитат увеличаване на продажбите. Световните продажби са нараснали с 30,2% до 59 588 автомобила, подсилени от силните резултати на годишна база в Китай, където компанията възстанови загубите въпреки COVID-19.

Търсенето на SUV гамата на Volvo Cars остава силно и представлява 71% от общия обем, докато популярността на линията за зареждащи се автомобили – включени хибриди и електрически превозни средства с батерии – продължава да расте.

Обемът на моделите Recharge се е увеличил повече от два пъти през януари на годишна база, като сега представлява 23% от всички автомобили Volvo, продавани в световен мащаб.

В Китай продажбите са нараснали с 91,3% до 19 160 автомобила през януари, тъй като най-големият пазар на Volvo Cars се е възстановил повече от свързания с пандемията спад на продажбите през първия месец на миналата година.

Увеличението на продажбите в Китай беше подпомогнато от силното общо търсене на пазара, но също така подсилено от увеличаването на продажбите на компактния SUV на компанията XC40 и седана S60.

Продажбите в САЩ достигнаха 8 151 автомобила през януари, което е увеличение от 32,4% в сравнение със същия период на миналата година. Наградената с награди SUV линия на компанията, водена от XC90, доведе до силното увеличение на продажбите.

Европейските продажби за месеца са се увеличили с 9,0% до 24 857 продадени автомобила, подпомогнати от силните резултати на ключови пазари като Швеция, Германия и Холандия. Автомобилите за презареждане възлизат на 41% от общите продажби в Европа.