Архив

Френските продажби са нараснали със 192% през март, но остават ниски

Посещения на шоурума – само по уговорка, тъй като Франция продължава частичното блокиране зарадиPeugeot e-208 2 web (1) COVID-19

Peugeot 208, показан в напълно електрическа версия, беше най-продаваният във Франция през март. Последва го Renault Clio

ПАРИЖ – Френските регистрации се възстановиха със 192 процента през март, в сравнение със същия месец на миналата година, когато дилърите бяха затворени за половин месец поради блокиране на коронавируса.

Почти всяка обемна марка отчита трицифрен ръст на продажбите, но най-големите победители са Suzuki, нараснали с 690%; Jeep, ръст от 673%; Opel, ръст от 473%; и Seat, с 430 процента.

През март е имало 182 774 регистрации за 23 дни за продажба, съобщиха от индустриалната група CCFA. През март 2020 г. имаше 22 дни за продажба; коригирани за това, продажбите са нараснали със 179 процента.

Продажбите през март 2020 г. са намалели със 72 процента, след като в средата на месеца беше наложено блокиране в цялата страна. Продажбите през март все още са намалели с 20% под показателя от март 2019 г., когато са продадени 225 818 автомобила.

Данните за март бяха доста под средните 210 000 общо регистрирани за месеца, каза говорител на CCFA пред Reuters.

Френските дилъри остават частично блокирани, като продажбите и доставките на превозни средства се уговарят. Френското правителство в наложи по-строги ограничения заради коронавируса, включително разширяване на забраната за пътувания от 10 км до всички региони и затваряне на училища за поне три седмици, тъй като случаите продължават да нарастват.

Продажбите в Stellantis, новата група, създадена от сливането на PSA Group и Fiat Chrysler Automobiles, са се увеличили с 216%, като Peugeot са се увеличили със 187%, Citroen са се увеличили с 255%, DS са се увеличили с 96%; и Fiat нараснаха с 223 процента, в допълнение към силните печалби на Opel и Jeep.

Пазарният дял на Stellantis за месеца беше 46 процента, а на Renault Group – 28 процента.

Продажбите на Renault Group са се увеличили със 126 процента, като марката Renault е нараснала със 107 процента, а Dacia – с 211 процента.

Продажбите на VW Group са нараснали с 300%, като марката VW е нараснала с 281%, Audi се е увеличила с 310% и Skoda се е увеличила с 303%. Новата производителна марка на Seat Cupra регистрира 244 продажби за месеца във Франция.

Продажбите на марката BMW са се увеличили с 242%, а Mini са спечелили 131%. Продажбите на Mercedes-Benz са се увеличили с 261%. Volvo спечели 122%, а продажбите на Ford са се увеличили с 232%.

Сред азиатските автомобилни производители продажбите на Toyota са се увеличили със 168%, Nissan са се увеличили с 207%, Hyundai са се увеличили със 152% и Kia със 111%.

Продажбите на дизел са намалели до 23 процента през март, най-ниската цифра от средата на 90-те години.

За първите три месеца на тази година продажбите на хибридни превозни средства са били 15,9%; Plug-in хибриди завладяха 7,1% от пазара. Продажбите на изцяло електрически превозни средства са 6,9%. Бензиновите превозни средства имат 44 процента дял.