Архив

Новото Peugeot 308

70% от моделите на Peugeot са електрифицирани през 2021

New 308 SW

New 308 SW

Електрификацията е в основата на стратегията на Peugeot.  Като част от нея новото Peugeot 308 от лансирането си ще предложи два plug-in хибридни двигателя за своите версии седан и комби. До 2021 г. тези нови продукти ще увеличат темпа на електрификация на гамата пътнически и лекотоварни автомобили Peugeot до 70%. До 2023 г. 85% от моделите на марката в Европа ще бъдат електрифицирани, а до 2025 г. – 100%.

Още от лансирането си новото Peugeot 308 ще предлага два plug-in хибридни двигателя, допълващи вече широката гама електрифицирани превозни средства.

Новото Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 осигурява до 225 к. с. чрез комбинацията на двигател PureTech със 180 к.с. (132 кВт) и електрически двигател с мощност 81 кВт, съчетани с 8-степенна скоростна кутия e-EAT8 (C0₂ емисии от 26 г/км и 100% електрически пробег до 59 км съгласно протокола WLTP, който е в процес на одобрение). Същевременно версията HYBRID 180 e-EAT8 е захранвана от двигател PureTech със 150 к. с. (110 кВт) в комбинация със същия електрически двигател с мощност 81 кВт и скоростна кутия e-EAT8 (C0₂ емисии от 25 г/км и 100% електрически пробег до 60 км съгласно протокола WLTP, който е в процес на одобрение).

Електрификацията на гамата на Peugeot започна преди три години с лансирането на e-208 и оттогава 100% електрическите модели (e-208, e-2008, Traveller и Expert) и plug-in хибридните модели (3008 и 508) с емблемата на Лъва са оставили своя отпечатък на пазара. През първите пет месеца на 2021 г. Peugeot е втората най-продавана масова марка в Европа по отношение на общите продажби и вече е третата най-продавана масова марка електрифицирани автомобили. Peugeot e-208 и e-2008 са на второ място в съответните им BEV сегменти, увеличавайки дела си в сегмента на месечна база.

„Електрификацията е в основата на нашата стратегия „Сила на избора“, която предоставя на клиентите ни възможността да изберат двигателя, било то конвенционален или електрифициран, който отговаря най-добре на техните нужди. Отличните продажби на нашите електрифицирани модели показват, че в Европа тази стратегия дава резултати. В световен мащаб, дори на пазари, на които електрификацията е в начален стадий, ние ще използваме нашето портфолио от електрифицирани модели, за да се откроим като иновативна премиум марка. Където и да се намираме, ние искаме да сме истински двигател на прогреса,“ казва Линда Джаксън, Главен изпълнителен директор на Peugeot.

Стратегията „Силата на избора“ е възможна благодарение на мултиенергийните платформи на Групата, които ни позволяват да интегрираме технологията, отговаряща най-добре на нуждите на клиентите, в даден модел: електрическа, plug-in хибридна или горивна.

За Peugeot електрическото предложение включва както пътнически, така и лекотоварни превозни средства. Марката предлага 100% електрическа версия на всеки модел от своята лекотоварна гама, което осигурява на професионалистите безпроблемен достъп до зелените зони на големите градове и същевременно им позволява да се наслаждават на товарен обем, напълно идентичен с този на версиите с двигател с вътрешно горене.

За Peugeot

Peugeot е креативна и глобална масова марка от най-висок клас. Нейните ценности са Excellence, Allure и Emotion. Присъстваща в повече от 160 държави с 10 000 точки на продажба, Peugeot продава почти  1 200 000 автомобила в световен мащаб през 2020 г. През 2021 г, след като отпразнува 210 години от създаването си, Peugeot въвежда новата си идентичност с ново лого, което въплъщава идентичността и непреходността на марката.  В допълнение към пълна гама електрифицирани пътнически и лекотоварни автомобили, Peugeot развива новия концепт Neo Performance. 508 Peugeot Sport Engineered е първият от тази линия ефективни и високопроизводителни автомобили.