Toyota Hilux печели международна награда за пикап (IPUA)
Днес Hilux се произвежда в шест различни страни и се продава в 180 страни и региони по целия свят. С повече от 18 милиона продадени бройки в световен мащаб, това е любимият пикап в света
Журито оцени новото мощно и гладко задвижване на Hilux, финото управление и легендарното качество, издръжливост и надеждност
Престижната награда засилва амбицията на Toyota да укрепи допълнително позицията си в бизнеса с LCV в Европа
Toyota Hilux е обявена за носител на 6-та международна награда за пикап 2022/2023. Връчването на тази престижна награда за средни пикапи беше направено по време на изложението Solutrans 2021 в Лион, Франция.
„Всяка друга година от 2009 г. насам Международната награда за пикап (IPUA) се връчва на най-ефективния еднотонен пикап в бизнеса днес“, обясни Джарлат Суини, председател на журито на Международния ван на годината, което организира състезанието. „Като многофункционално превозно средство, произвеждано и продавано в световен мащаб, както продуктът, така и пазарът продължават да се развиват, като много марки поставят високи стандарти за производителност, безопасност и комфорт на водача и пътника.“
Многократно носителят на награди – Hilux, беше удостоен с това най-ново отличие от експертна група от журито на Международния ван на годината в знак на признание не само за новото си мощно и гладко задвижване, доброто му управление и, разбира се, легендарното му качество, издръжливост и надеждност, но също така и за неговата все по-голяма привлекателност на нарастващите световни пазари с двойно предназначение, развлекателни и градски пазари.
Коментирайки постижението, Дидие Гамбар, вицепрезидент на Toyota Motor Europe по продажби, маркетинг и клиентски опит, каза: „С повече от 50 години наследство, Hilux винаги е символизирал изключително качество, издръжливост и надеждност, както и като много способни офроуд характеристики. Сега, с най-новия Hilux, разширихме гамата от двигатели с нов 2,8-литров дизелов двигател, който предлага още повече финес и мощност, позволявайки ни да отговорим на нуждите на клиентите, които искат не само работен кон, но и автомобил за отдих. Така че за нас тази награда е признание за всички присъщи качества на Hilux, с още повече възможности.“
На 21 март 1968 г. става пускането на първото поколение Hilux в Япония, а една година по-късно моделът е представен на европейския пазар. Оттогава пикапът Hilux се превърна в един от най-успешните модели в гамата на Toyota.
Известен със своето качество, издръжливост и надеждност, неудържимият Hilux доказва своята непобедимост отново и отново, след като покори Северния полюс, исландските вулкани и Антарктическия континент, а също така постигна подиум в Dakar Rally Raid.
Днес Hilux се произвежда в шест различни страни и се продава в 180 страни и региони по целия свят. С повече от 18 милиона продадени бройки в световен мащаб, това е любимият пикап в света.
Отвъд Hilux наградата подчертава фокуса и усилията на Toyota да развие производителността на LCV в Европа, което се потвърждава от неотдавнашното разширяване на LCV на Toyota към нов сегмент с PROACE CITY, нова ера на търговските превозни средства чрез представяне PROACE ELECTRIC & PROACE CITY ELECTRIC и ревитализиран Hilux, овластен с 2.8. задвижващ механизъм с подобрени характеристики на пътя и извън пътя.
С всички тези впечатляващи продукти Toyota се стреми да достигне 5% пазарен дял на LCV до 2023 г.