VW ID. Aero: Volkswagen дебютира ID. EV номер 6 в Китай
VW ще представи съответната серия ID. Aero за Северна Америка и Европа през 2023 г.
Aero следва моделите ID.3, ID.4, ID.5 и ID.6 и ID. Buzz, което го прави шестият член на семейството ID, базирани на модулната система за електронно задвижване (MEB) на Volkswagen
С представяне на VW ID. Aero онлайн на 27 юни 2022 г., Volkswagen визуализира ID. най-новият член на семейството на изцяло електрически автомобили от немската марка. Проучването на този електрически седан с четири врати предшества производствения модел, разработен специално за Китай, където VW ще предложи две версии.
Основната форма на дългия почти пет метра MEB седан с извитата му арка на покрива и аеродинамичната каросерия вероятно ще бъде запазена във версиите за Европа и Северна Америка, но някои детайли (евентуално) не. Например ID. Aero, току-що показан за Китай, има светещо лого на VW отпред, а Volkswagen замени класическите дръжки на вратите със светещи сензорни повърхности – в полза на аеродинамиката. Благодарение на такива мерки стойността на CW е 0,23.
Остава да видим дали някоя европейска версия също ще достигне почти луксозната дължина от пет метра. Досега VW е избрал да опише ID. Aero като седан във формат Passat – настоящата серия Passat е дълга 4,78 метра. Тъй като VW вече пусна някои версии с удължено междуосие на съществуващи модели в Китай, Европа може да види по-къса версия в този случай.
Според Volkswagen, ID. задвижването на Aero разчита на съвременните технологии. VW инсталира 77- кВтч батерия от линията MEB, която претендира за обхват до 620 километра според WLTP. VW ID.5 със същата батерия има WLTP обхват до 521 километра. VW в момента не предоставя подробности за задвижващата система. Следователно е отворено кои конфигурации ще предложи марката – или дали ID. Aero ще включва нови нива на мощност и нива на производителност.
Както при ID.4 и ID.6, ще има една версия на ID. Aero за съвместното предприятие на VW в Китай. Заедно с FAW Volkswagen ще покрива северната част на страната, докато SAIC-VW е активен в южната част на Китай. Ако именуването е аналогично на ID.4, SAIC-VW ще стартира ID. Aero X и FAW-VW ще пуснат ID. Aero Crozz на пазара.
В Китай се очаква електрическият седан да бъде наличен през втората половина на 2023 г. Германската компания не назовава цели за продажби, но има големи надежди, тъй като са разработили проучването специално за китайския пазар. „С помощта на регионалната стратегия компанията иска да стане водещ доставчик на устойчиви превозни средства за Китай. Още през 2030 г. поне всяко второ превозно средство, продавано в Китай, трябва да бъде електрическо превозно средство“, казаха от VW.
VW ще представи съответната серия ID. Aero за Северна Америка и Европа през 2023 г., както се съобщава. Производството ще започне в завода на Volkswagen в Emden в Германия за доставка на двата континента.
Aero следва моделите ID.3, ID.4, ID.5 и ID.6 и ID. Buzz, което го прави шестият член на семейството електрически автомобили ID, базирани на модулната система за електронно задвижване (MEB) на Volkswagen. До 2030 г. Volkswagen цели поне 70% от продажбите в Европа да бъдат автомобили с нулеви емисии