Архив

Renault представя Trafic E-Tech Electric

Още един лекотоварен автомобил към гамата електрически автомобили на Renault

renault.com

Renault оборудва своя ван Trafic с електрическо задвижване. Представлявайки 3,0-тонния клас, електрическият автомобил,Renault_Trafic_E-tech наречен Trafic E-Tech Electric, добавя още един лекотоварен автомобил към гамата електрически автомобили на Renault. Подобно на сродните си модели с двигатели с вътрешно горене, електрическият ван за доставка се произвежда в Сандувил.

Trafic E-Tech Electric е базиран на третото поколение на Trafic, който вече е на пазара от 2014 г. Моделът с електрическо задвижване ще се предлага в две дължини от 5,08 (L1) или 5,48 метра (L2) и в две височина 1,97 или 2,5 метра. Renault все още не е обявило конкретна дата за стартиране на продажбите или информация за цената.

Електрическият Trafic съчетава двигател с мощност 90 кВт и батерия с мощност 52 кВтч. Познати сме с двигателя от наскоро представеното ново поколение Kangoo Rapid E-Tech Electric (с 45 кВтч батерия). Master E-Tech Electric (с двигател от 57 кВт) вече има батерия, инсталирана в E-Trafic. Това са двата „най-близки роднини“ на новия електрифициран ван в гамата на Renault.

Според Renault, E-Trafic ще има WLTP пробег до 240 километра. Зарядната мощност е 7 кВт AC (монофазен) или 22 кВт AC. Само ценовата листа ще покаже кое AC зарядно устройство действително е инсталирано в действителния вариант. Капацитетът за бързо зареждане с постоянен ток е 50 кВт DC, не е фабрично, но е по избор. Френският производител също така посочва полезен товар до 1,1 тона и капацитет на теглене до 750 килограма. Обемът на багажното отделение е от 5,8 до 8,9 кубически метра, в зависимост от версията, а максималната товарна дължина е до 4,15 метра в дългата L2 версия, благодарение на капака за товарене, вграден в преградата.

Както обикновено при своите лекотоварни автомобили, Renault набляга на модулното разнообразие от варианти и оборудване. Например E-Trafic ще се предлага и като платформено шаси. Освен това ще има „нови функции за безопасност и модерна мултимедийна система“. Подробности със сигурност ще бъдат налични по-късно, моделът беше вече представен на IAA Transportation.

Изминаха малко повече от три месеца, откакто Renault обнови гамата си електрически търговски превозни средства: С новия Kangoo Rapid E-Tech Electric френският автомобилен производител представи през юни второто поколение на своя компактен ван, задвижван от батерии. Удивителната характеристика е по-добрата производителност на зареждане в сравнение с E-Trafic и E-Master: E-Kangoo се доставя с 11-кВт или опционално 22-кВт AC бордово зарядно устройство като стандарт. В зависимост от версията е възможно и бързо зареждане с постоянен ток и мощност на зареждане от 80 кВт.

Renault не е ремонтирал основно по-големия Master E-Tech Electric, но го е ревизирал на няколко места. Например, капацитетът на батерията е увеличен от 33 на 52 кВтч и по този начин пробегът до 200 километра според WLTP. Освен това, за разлика от преди, DC зареждането вече е възможно, макар и доста бавно.

22 кВт DC зарядно устройство се предлага за електрическия Transporter, докато AC бордовото зарядно устройство има стандартна мощност от 3,7 кВт. E-Trafic ще слиза от производствената линия в Сандувил, Франция.