Архив

Продажбите на автомобили в Китай нарастват с 2,1% през април, тъй като ефектът от ценовата война изчезва

Продажбите на автомобили през април възлизат на общо 1,65 милиона единици, което е с 54,5% повече от година по-рано

reuters.com/business/autos-transportation

ПЕКИН/ШАНХАЙ, 9 май (Reuters) – Продажбите на пътнически превозни средства в Китай са нараснали с 2,1% през април спрямо месец по-рано, показват данни от индустрията, подчертавайки по-бавен темп на растеж, тъй като стимулиращият ефект от намаляването на цените и стимулите изчезва.

Колите се движат по пътя по време на сутрешния час пик в Пекин

Колите се движат по пътя по време на сутрешния час пик в Пекин

Продажбите на автомобили през април възлизат на общо 1,65 милиона единици, което е с 54,5% повече от година по-рано, когато блокирането на COVID-19 прекъсна производството и продажбите, съобщи Китайската асоциация за леки автомобили (CPCA).

През първите четири месеца на 2023 г. продажбите на автомобили са намалели с 1,4% на годишна база до 5,98 милиона единици, се добавя в него.

 

chartПродажбите на нови енергийни превозни средства (NEVs), които включват чисто батерийни електрически автомобили и plug-in хибриди, са спаднали с 3,6% на месечна база през април и представляват 32% от общите продажби на автомобили през месеца, показват данните на CPCA.

BYD Co Ltd заема върха в сегмента с 37% пазарен дял, докато Tesla Inc има 7,6% дял.

Претъпканият автомобилен пазар в Китай става още по-задръстен с близо 300 модела, показани наchart (1) автомобилното изложение в Шанхай през април, 172 от които бяха NEV, според Ways Consulting.

След като повече от 40 автомобилни марки тази година се присъединиха към ценова война, започната от Tesla, и намалиха цените на своите най-продавани модели, повече потребители избират да отложат покупките в очакване на по-големи отстъпки за колите, каза CPCA в предишни бележки.

Оттогава американският електромобилен гигант промени курса си, повишавайки цените на пазари, включително Китай през май.

Увеличението на цените от Tesla би помогнало на потребителите да се отдалечат от настроенията за изчакване, като по този начин ще стабилизира цялостния пазар, каза Цуи Донгшу, генерален секретар на CPCA, на брифинг за медиите.

Икономическото възстановяване на Китай след COVID се облагодетелства най-вече от разходите за услуги като ресторанти и пътувания, докато продажбите на големи стоки като автомобили и смартфони продължават да спадат.Related: groupon polar express, ano ang kahalagahan sa kasalukuyan ng sewerage system, brian yandle cop, how to convert magnetic azimuth to grid azimuth, rmj tactical kukri, oneida forks replacements, blue springs high school football coach, who’s been sentenced at northampton magistrates court, which first lady wore the most expensive inaugural gown, homes for rent in abita springs, la, is willow on gh married in real life, off the road mod apk unlocked all cars unlimited money, shooting in pottsville, pa today, florence morning news obituaries, bungalows for sale in shropshire villages,Related: 4runner rear bumper 3rd gen, examples of simplified life in pop culture, remove rectangle from image opencv python, ffxiv gear not spiritbonding, what happens when you block someone on zoosk, ryan burr minor league stats, starbucks brand personality, detroit crime map, coumarin benefits for hair, uninstall microsoft basic display adapter, murray state football roster, who plays albert einstein in smart meter advert, what is charli d’amelio’s rising sign, verner state wildlife area, rockwell ff941 axle,