Архив

Сеул прави масивна поръчка на автобуси на FC с Hyundai

Конкретният план е да бъдат подменени 1000 градски и крайградски автобуси, както и 300 летищни

Крайната цел на Сеул с инициативата е да постигне пълна подмяна до 2030 г.

Пристанищните градове Пусан и Улсан, както и провинция Южен Кьонсан планират да използват общо 624 водородни автобуса Hyundai като заместител на двигателите с вътрешно горене до 2025 г.

koreajoongangdaily.joins.com, koreabizwire.com, koreaherald.com

Столицата на Южна Корея Сеул иска да замени общо 1300 съществуващи автобуса с нови автобуси с горивни клеткиhyundai-elec-city-fcev-brennstoffzellen-bus-fuel-cell-bus-suedkorea-south-korea-2023-01-min от Hyundai до 2026 г. Това беше договорено между Hyundai Motor, градската управа на Сеул, южнокорейското министерство на околната среда и компаниите SK E&S и Tmap мобилност.

Конкретният план е да бъдат подменени 1000 градски и крайградски автобуси, както и 300 летищни. До 2030 г. всичките 451 летищни автобуса на Сеул трябва да бъдат заменени с автобуси, задвижвани с водород.

Сеул преобразува всичките си 7400 градски автобуса да работят с природен газ до 2011 г. Оттогава около 830 от тях са заменени с акумулаторни автобуси и 27 с автобуси H2.

Южнокорейският град Инчеон, разположен близо до Сеул, също планира да пусне общо 700 автобуса с горивни клетки Hyundai до края на 2024 г., както беше съобщено.

Пристанищните градове Пусан и Улсан, както и провинция Южен Кьонсан планират да използват общо 624 водородни автобуса Hyundai като заместител на двигателите с вътрешно горене до 2025 г. А на южнокорейския остров Чеджу се изгражда водородна инфраструктура, за да управляват общо 1700 превозни средства с горивни клетки до 2030 г. 1200 пътнически коли, 200 камиона за боклук и 300 автобуса за обществен транспорт също ще дойдат от Hyundai Group.

Крайната цел на Сеул с инициативата е да постигне пълна подмяна до 2030 г. Освен това градът планира да замени около 1000 градски и междуградски автобуси с автобуси с водород до 2026 г., като същевременно създаде специални станции за зареждане в обществени гаражи. До 2025 г. Сеул също не иска никакви дизелови превозни средства да присъстват в автопарковете на обществения сектор. От 2020 г. Hyundai Motor доставя водородни автобуси за Сеул и има по-нататъшни планове за въвеждане на водородни лимузини за летището с висок под тази година. Това е и годината, в която Сеул обяви целта си да стане въглеродно неутрален до 2050 г.

„Hyundai ще продължи да разработва задвижвани с водород търговски превозни средства като автобуси и камиони, за да представи различни портфолиа на пазара“, каза главният изпълнителен директор на Hyundai Motor Чанг Джае-хун.