Архив

БТА се електрифицира с 30 Opel Mokka Electric

На прекрасния празник Игнажден, бяха осветени 30 броя Opel Mokka Electric, които стават част от автопарка на БТА.

Българската телеграфна агенция предприе стъпка към електрификация. Електрическите автомобили ще бъдатDSC_0056 на разположение на репортерите и кореспондентите на националната новинарска агенция в София и страната. За нуждите им в двора на БТА са изградени три зарядни станции.

Белоградчишкият епископ Поликарп освети тридесетте нови Opel Mokka Electric на Българската телеграфна агенция (БТА) на официална церемония, като благослови електроавтомобилите и работещите в БТА и пожела всяко пътуване да завършва с мир.

По време на събитието присъстваха министърът на околната среда и водите Юлиян Попов, областният управител на Велико Търново Ивайло Здравков, заместник-кметовете на София Надежда Бобчева и Станислав Барбутов, кметът на район „Средец“ Трайчо Трайков, посланикът на България в Букурещ Радко Влайков, Любка Анастасова, ръководител на проект „Красива България“ в Министерството на труда и социалната политика.

DSC_0079_1Попов поздрави БТА за изключителната инициатива. По думите му бъдещето ни е именно в електромобилността, която идва много бързо.

На 19 декември, екологичната инвестиция на агенцията, бе представена на еврокомисаря по въпросите на иновациите, научните изследвания, културата, образованието и младежта Илиана Иванова, която бе една от първите тествали Opel Mokka Electric.

За Opel

Opel е един от най-големите европейски автомобилни производители и лидер в процеса за намаляване наDSC_0105 емисиите на CO2 благодарение на своята обширната програма за електрификация. Компанията е основана от Адам Опел в Рюселсхайм, Германия, през 1862 година и започва производство на автомобили през 1899 година. Opel е част от Stellantis NV –  глобален лидер в автомобилната индустрия, създаден за новата ера на устойчивата мобилност в резултат от сливането между Groupe PSA и FCA Group през месец януари 2021 година.

Съвместно с британската марка Vauxhall, компанията е представена в повече от 60 страни по света. В момента Opel внедрява своята стратегия за електрификация, за да осигури устойчив успех в бизнеса и да гарантира изпълнението на бъдещите потребителски изисквания за мобилност. В периода до 2024 година всички модели леки автомобили на марката ще се предлагат и в електрически вариант.

Тази стратегия е част от фирмения план PACE!, който предвижда Opel да се превърне в устойчиво печеливша, глобална и електрическа автомобилна марка.