Архив

Електрическият седан EQS на Mercedes-Benz за 2025 г. получава по-голяма батерия от 118 кВтч

Mercedes‑Benz продължава да развива седана EQS и своето портфолио от изцяло електрически превозни средства с нови актуализации и иновации, включени по-бързо от преди.

За моделна година 2025 EQS Sedan представя многобройни подобрения с нова по-голяма батерия за увеличен

Mercedes-Benz EQS 580 4MATIC

Mercedes-Benz EQS 580 4MATIC

електрически пробег, изискана предна част с нов дизайн на решетката и стояща звезда на Mercedes-Benz на капака, както и ново стандартно и допълнително оборудване за подобряване на комфорта за пътниците отзад. 2025 Mercedes-Benz EQS Sedan пристига в представителствата в САЩ по-късно през 2024 г.

Всички модели 2025 EQS Sedan се възползват от изцяло нова батерия с увеличен използваем капацитет от 118 кВтч за подобрен електрически пробег. Освен това новият софтуер за регенеративно спиране позволява по-голяма рекуперация на енергия.

Поради високия дял на рекуперация с регенеративно спиране, спирачните дискове в EQS Sedan се използват по-рядко при редовно шофиране в сравнение с моделите с двигатели с вътрешно горене. Специална функция помага за поддържането на спирачната система чрез автоматично поставяне на накладките върху дисковете от време на време.

Стандартната термопомпа повишава климатичния комфорт и ефективността. Отпадната топлина от електрическото задвижване (инвертор и електродвигател) и високоволтовата батерия може да се използва за отопление на интериора. Това значително намалява необходимостта от използване на енергия от батерията за нагревателя и увеличава електрическия обхват.

Изключващото устройство (DCU) в моделите 4MATIC автоматично разединява електрическия мотор на предната ос в зависимост от ситуацията на шофиране и изискваната производителност. При ниски натоварвания DCU превключва на режим на движение 4×2. След това електрическият мотор и трансмисията на предния мост спират, което увеличава електрическия пробег.

Нивото на рекуперация на EQS Sedan е повишено. По-голямото забавяне (до 3 м/с2) означава повече възстановена енергия и следователно по-голям обхват. Mercedes‑Benz също оптимизира спирачната система, като се започне от 2024 EQS Sedan, за по-добро усещане на педала благодарение на модифицирания цилиндър на спирачното усилие.

Много актуализации на EQS Sedan са направени с помощта на безжична технология (OTA). Те включват например Dolby Atmos, уеб приложението YouTube и дигитален пътеводител.

Други модели с изцяло електрическа архитектура EVA 2 (EQS седан, EQS SUV, EQE седан, EQE SUV) също ще се възползват от много от тези подобрения.