Архив

2024 Toyota Tacoma с хибридно задвижване i-FORCE MAX

Toyota Tacoma добавя хибридното задвижване i-FORCE MAX  към моделната гама. i-FORCE MAX съчетава 2,4-литров двигател с електрически мотор с мощност 48 к.с., интегриран ексклузивно в 8-степенната трансмисия за най-мощното задвижване, предлагано някога в Tacoma.

greencarcongress.com

Общата мощност на системата до 326 конски сили и 465 lb.-ft. въртящ момент осигурява 75% увеличение натойо въртящия момент в сравнение с предишното поколение V6-задвижван пикап.

Преработен отвътре и отвън, с повече мощност, комфорт и технологии, 2024 Tacoma прегръща своите офроуд корени и ги извежда на ново ниво с първия клас Trailhunter. Разработен от нулата за тези, които търсят продължителни приключения, Tacoma Trailhunter се основава на надеждността на Toyota за офроуд и надземни автомобили със специално разработен инженеринг и здрави компоненти.

Ексклузивно задвижван от i-FORCE MAX и наличен в избор от конфигурации на легло от 5 или 6 фута, той включва стандартни функции като ковани еднотръбни амортисьори Old Man Emu, нископрофилен високомонтиран въздухозаборник, монтиран към А колона, 33-инчови гуми Goodyear Territory Rugged Terrain с 18-инчови алуминиеви джанти с бронзово покритие и уникални екстериорни характеристики като RIGID Industries с превключване на цветовете LED фарове за мъгла и вдъхновената от наследството на TOYOTA решетка с бронзов цвят с интегрирана LED светлинна лента.

TRD Pro също е ексклузивен клас i-FORCE MAX, като класовете TRD Sport, TRD Off-Road и Limited имат опция за хибридно задвижване. TRD Pro дебютира с първите в сегмента стандартни предни седалки IsoDynamic Performance, които използват амортисьорна система въздух-над-масло, позволяваща вертикално и странично движение на седалката едновременно, за да се намали движението на тялото и да се стабилизира главата и шията, за да се запази центровката спрямо гръбначен стълб.

TRD Pro включва и допълнителни стандартни функции, като настроени от TRD FOX QS3 регулируеми амортисьори със задни дистанционни резервоари, въздухозаборник TRD, 33-инчови гуми Goodyear Territory Rugged Terrain с 18-инчови черни алуминиеви джанти и наличен двуцветен екстериор боя, включително TRD PRO-ексклузивен цвят Terra.

i-FORCE MAX Tacoma предлага и стандартно задвижване на 4 колела, което е готово за път или пътека. Класовете TRD и Trailhunter имат стандартно частично задвижване на 4-те колела с електронно контролирана 2-степенна трансферна кутия. Когато пътеката стане наистина натоварваща, предният механизъм за изключване на стабилизатора е стандартен за TRD Pro и Trailhunter и е наличен за TRD Off-Road. Първокласният ограничен клас i-FORCE MAX има постоянно задвижване на 4-те колела с електронен блокиращ централен диференциал и плавно адаптивно променливо окачване (AVS).

2024 Tacoma с моделите i-FORCE MAX се очаква да пристигнат в представителствата на Toyota по-късно тази пролет. Препоръчителната цена на дребно от производителя (MSRP) започва от $46 300 за класа TRD Sport, без обработката и обработката на доставката.

Tacoma ще предложи две мощни и ефективни задвижващи системи, i-FORCE 2,4-литров двигател с турбокомпресор и i-FORCE MAX 2,4-литров хибриден задвижващ механизъм с турбокомпресор. Предлага се за TRD Sport, TRD Off-Road, Limited и стандартно за моделите TRD Pro и Trailhunter halo, i-FORCE MAX съчетава 2,4-литровия двигател с турбокомпресор с електрически мотор с мощност 48 к.с., захранващ се от 1,87-кВтч NiMH батерия и интегриран в осемстепенната трансмисия. iFORCE MAX Tacoma носи мощността и възможностите, които феновете на средните камиони обичат с комбиниран рейтинг от 24 MPG, изчислен от EPA.

Задвижващият механизъм на i-FORCE MAX 465 lb-ft. въртящ момент се доставя почти мигновено, започвайки при ниски обороти от 1700 об./мин. 8-степенната автоматична трансмисия с последователен режим на превключване и логика за превключване нагоре/надолу помага на Tacoma да поддържа избора на предавка по-дълго време по време на смяна на надморската височина, без да е необходимо да превключвате надолу.

TRD Sport, TRD Off-Road, TRD Pro и Trailhunter всички идват с частично задвижване 4WD с двускоростна трансферна кутия с висок/нисък диапазон, заедно с активен контрол на сцеплението (A-TRAC) и контрол при потегляне по наклон (HAC) ). Електронно блокиращ заден диференциал е стандартен за TRD Off-Road, TRD Pro и Trailhunter. Новата премиум версия i-FORCE MAX Limited разполага със система за задвижване на четирите колела на пълен работен ден с централен заключващ се диференциал.

i-FORCE MAX Tacoma се предлага и със стандартен Drive Mode Select, наличните режими позволяват на водача да променя настройките на задвижващата сила, окачванията, кормилната система и т.н., всичко това със завъртане на диска. Например, когато е в режим Sport/Sport+ на Drive Mode Select, i-FORCE MAX използва мигновената реакция на електрическия мотор. Стандартните режими на шофиране включват нормален, еко и спортен, регулиране на превключването на предавките и картографиране на педала, производителност на HVAC и усещане за управление въз основа на избрания режим на шофиране. Ограниченият клас добавя два допълнителни предварително програмирани режима на шофиране, Sport S+ и Comfort, както и персонализиран режим, позволяващ на водача максимален контрол върху своето шофиране. Настройката за теглене/теглене е стандартна за всички i-FORCE MAX Tacoma, осигурявайки подобрена реакция на газта и функционалност на трансмисията по време на теглене.

Новият Tacoma i-FORCE MAX използва глобалната платформа за пикапи TNGA-F на Toyota, споделена с Tundra, Land Cruiser и Sequoia. Подобно на пълноразмерните си събратя, високоякостна стомана със заготовки и лазерни заварки се използват в цялото шаси, за да се увеличи твърдостта спрямо предишното поколение, а алуминият се използва в горната част на тялото, за да се намали теглото. Напречните греди на рамката също са подсилени, за да се увеличи издръжливостта. Нова стандартна точка на крик за високо повдигане също е интегрирана в края на задната рамка.

Също така подобряващи характеристиките на возене и управление на Tacoma i-FORCE MAX са окачванията, настроени специално за всеки клас. Например TRD Sport има настроени от TRD Sport амортисьори за по-отзивчиво усещане. Класът TRD Off-Road е оборудван с еднотръбни амортисьори Bilstein с дистанционен резервоар за удължен ход на колелата и по-голямо разсейване на топлината и включва краен контролен клапан (ESCV), който осигурява увеличена сила на амортисьорите, когато окачването се доближава до пълен ход.

TRD Pro се доставя оборудван с настроени от TRD FOX QS3 трипосочни регулируеми вътрешни байпасни амортисьори с дистанционни резервоари за подобрено представяне при висока скорост извън пътя и външни задни ограничители на FOX Internal Floating Piston (IFP) за подобряване на усещането отдолу. Trailhunter включва ковани еднотръбни амортисьори Old Man Emu (OME) с отдалечени резервоари, които са настроени за оптимални нива на контрол извън пътя и способност за носене на товари.