Hyundai ще пусне Inster като кросоувър
Hyundai обяви кросоувър версия с по-впечатляващ дизайн за своя електрически градски автомобил Inster. Hyundai Inster Cross трябва да влезе в производство тази година.
hyundai.news
Редовният Inster, който е базиран на двигателя с вътрешно горене Casper, наличен в Корея, беше представен през юни. Предлага се или с 42 кВтч батерия и електрически мотор с мощност 71 кВт, или с 49 кВтч батерия и 85 кВт мотор и има временен пробег до 355 километра. Все още обаче не е наличен за поръчка и цените все още не са ясни. Очевидно Hyundai все пак са искали да представят нещо ново за автомобилното изложение в Париж и докараха Inster Cross във френския метрополис като премиера.
Подробностите обаче са оскъдни; както при обикновения Inster, все още няма информация за цената и точния старт на продажбите, например. Hyundai само заяви, че производството на Inster Cross ще започне в Корея в края на годината.
Hyundai също не предоставя друга информация за моторизацията или батерията, но може да се предположи, че те са до голяма степен същите като за обикновения Inster. В края на краищата, Inster Cross не е напълно различен модел, но Hyundai го нарича „линия оборудване“.
Във всеки случай превозното средство има дизайн на офроуд превозно средство и е поставено в планината на снимките в пресата. Съмнително е обаче дали автомобилът наистина е подходящ за използване извън пътя и Hyundai запазва мълчание по този въпрос в първоначалното си съобщение. По-скоро „широките, правоъгълни предна и задна брони, за да подчертаят неговия приключенски характер, както и релефни черни облицовки“, според компанията. За тази цел предната и задната броня са преработени. Има и 17-цолови лети джанти със специален дизайн. Релефната черна ламперия има за цел да постави самостоятелни акценти. Стандартните релси на покрива също имат за цел да допринесат за „приключенската естетика“ (по собствените думи на Hyundai).
Подобно на обикновения Inster, Cross също така предлага набор от функции за безопасност: Те включват Motorway Assist 1.5, който поддържа автомобила в неговата лента на безопасно разстояние от автомобила отпред и коригира скоростта до текущото ограничение на скоростта, ако е необходимо. Включени са също базирана на навигация система за адаптивен круиз контрол, която поддържа зададена скорост и зададена дистанция от автомобила отпред, както и автономен асистент за аварийно спиране, включително разпознаване на пешеходци и велосипедисти и функция за завиване.