Архив

2026 Volkswagen Tiguan R-Line има повече мощност от GTI

  • С 268 коня в наличност, кросоувърът на VW с емблема R обещава сериозна скорост. Дори има истински бутони на волана.
  • 2026 Volkswagen Tiguan SEL R-Line реални снимки на екстериора

Снимка: Volkswagen

motor1.com

Volkswagen Tiguan SEL R-Line най-накрая има силата да оправдае 1 фвимето си за 2026 г. Народната марка украси своя кросоувър със забележимо увеличение на конските сили чрез модификации, направени на съществуващия турбо редови четирицилиндров двигател. Наскоро преработен без трети ред, третото поколение Tiguan също е по-леко и по-икономично от преди.

Огромно увеличение на мощността за кросоувъра на Volkswagen

2 фвПод капака на Tiguan SEL R-Line е широко използваният EA888 на VW 2.0-литров турбокомпресор, редови четирицилиндров двигател, с мощност 268 конски сили и въртящ момент от 258 паунда фута – повече от спортния Golf GTI хотхеч на компанията. Това е огромно увеличение с 67 к. с. спрямо базовия двигател на Tiguan, което обещава „по-спортен характер“.

Увеличението на мощността идва от по-голям турбокомпресор и по-високо налягане на пълнене, заедно с по-здрави бутала, по-мощни биели и азотиран колянов вал. Има пръскачки за масло за буталата и променливи всмукателни повдигачи за всмукателните и изпускателните страни на двигателя. Други промени включват актуализации на всмукателната част, междинния охладител и системата за смазване, включително маслена помпа с по-голям обем.

Най-хубавото е, че новият двигател работи с бензин с обикновено октаново число. Няма нужда да се качвате за премиум неща.

2026 Tiguan се вози на силно обновена платформа

Представено миналата година, третото поколение на Tiguan вече не е 3 фвтриредов автомобил, със само пет места за всички версии. R-Line, показан тук, е по-къс и до 170 паунда по-лек от изходящия модел, базиран на платформата MQB Evo на VW Group. Осемстепенна автоматична скоростна кутия пренася въртящия момент, изпращайки мощността към четирите колела чрез задвижването на четирите колела 4Motion на VW.

R-Line получава 20-инчови лети джанти като стандарт и се предлага с някои забавни нови цветови решения, като Avocado Green Pearl, Sandstone Uni и Monterey Blue Pearl. Черният покрив е стандартен, добавяйки малко контраст към дизайна.

Вътре ще намерите най-новата версия на системата за информация и развлечения на Volkwagen, с истински бутони на волана (слава богу) и гигантски 15-инчов дисплей за информация и развлечения. Той е свързан с 10,25-инчов клъстер с цифрови измервателни уреди. Има „Driving Experience Dial“, разположен в централната конзола за контрол на силата на звука – огромна крачка напред от разочароващите сензорни плъзгачи на някои от автомобилите от последно поколение на VW. Циферблатът може също да контролира режимите на шофиране и да променя околното осветление.

Цени и дата на стартиране

Volkswagen все още не е публикувал цените за 2026 Tiguan SEL R-Line, с повече информация, която ще пристигне, когато автомобилът бъде пуснат на пазара през есента на 2025 г. Като се имат предвид надстройките и задаващите се тарифни разходи, очакваме да бъде малко по-скъп от сегашния автомобил, който започва от $36 880.