Архив

Кросоувърът Alfa Romeo Tonale е обновен, както отвътре, така и отвън.

Компактният кросоувър Tonale дебютира преди три години, което не е дълго време по стандартите на Alfa Romeo. Продажбите му обаче напоследък рязко спадат. Например, от януари до август тази година те са паднали с 42% в Европа и с 23% в САЩ. За да събуди отново интереса на потенциалните купувачи, Alfa Romeo модернизира кросоувъра, особено след като сега е идеалното време за планиран рестайлинг.

Снимки: Alfa Romeo

Автомобилът има преработена предна част с нова версия на характерната решетка. Благодарение на различната броня, предният надвес вече е малко по-къс, а пропорциите на автомобила са по- Article_178844_860_575изразителни. Следата е разширена отпред и отзад, а емблемите и значките са актуализирани. Вече се предлагат три допълнителни цвята за екстериора (нюанси на червено, зелено и жълто) и опционален черен покрив. Изборът на джанти е разширен с нови 19- и 20-инчови диаметри.

Интериорът на обновения Alfa Romeo Tonale се отличава с по-висококачествени материали и цветови комбинации на тапицерията. Промените включват контрастни шевове на арматурното табло, панелите на вратите и подлакътника, а червена кожа се предлага за първи път.

Инсталиран е нов въртящ се селектор на трансмисията, въпреки че предавките все още могат да се превключват с помощта на големите лостчета за превключване, монтирани на волана. Като опция се предлага 470-ватова аудио система Harman Kardon с 14 високоговорителя и охлаждана безжична зарядна подложка.

Опциите за двигатели за Европа са подобрени, за да отговарят на стандарта за емисии Euro 6E-bis. Мекият хибрид с 1,5-литров турбо двигател и 48-волтово електрическо окачване произвежда 175 к. с. Вместо предишните 160 к. с., той е съчетан със седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител.

Изненадващо, комбинацията от 1.6-литров турбодизел (130 к. с.) и шестстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител остава. И двата двигателя са с предно задвижване. Plug-in хибридът със задвижване на всички колела, съчетаващ 1.3 MultiAir двигател, шестстепенна автоматична трансмисия и електромотор на задния мост, произвежда 270 к. с.

QaVRv2VqCmБроят и съставът на нивата на оборудване са променени. Базовото ниво на оборудване Sprint включва LED фарове, черни елементи и 18-инчови джанти. Интериорът е с алуминиеви педали и платнени седалки с контрастни шевове.

Средното ниво на оборудване Veloce включва адаптивно окачване, 19-инчови джанти, червени спирачки Brembo, електрическо отваряне на багажника без ръце и вентилирани седалки.

На върха на гамата е новият Sport Speciale, който се отличава със специални външни елементи със сребърни акценти, 20-инчови джанти, черни спирачки Brembo и черен интериор от Alcantara.