Архив

Ford Fusion (2019) дебютира в Ню Йорк

Той е стандартно с Co-Pilot360™Ford-Fusion-2019-1280-02

Ford обяви 2019 Fusion седан – първият автомобил на Ford в световен мащаб със стандартна нова модерна технология Co-Pilot360™ за шофьорска помощ, плюс по-елегантен дизайн за всички модели и по-мощно електрическо задвижване за plug-in хибрид Fusion Energi.

Новият Ford Fusion, който направи публичен дебют на автомобилното изложение в Ню Йорк през 2018 г., ще бъде в шоурумите до края на лятото на 2018 г., допълнено с нови технологии, за да направи шофирането по-безопасно и по-лесно.

Ford-Fusion-2019-1280-04„Нашият Ford Co-Pilot360 със стандартна автоматична аварийна спирачка и други технологии може да помогне да се кара по-уверено, за да могат водачите да се наслаждават на пътуването“, каза Кори Холтър, групов маркетинг мениджър на Ford. „За нашите клиенти със зелена ориентация успяхме да подобрим нашия Fusion Energi с прогнозирано увеличение от близо 20 процента шофиране на електричество.“

Fusion пуска на пазара в световен мащаб Ford Co-Pilot360, като стандартизира технологиите, подпомагащи шофьора, за подобряване и улесняване на шофирането.

От Fusion S до Fusion Energi Titanium, всички функции на Fusion 2019 трябва да 2019-ford-fusion-9-720x480-cпритежават Ford Co-Pilot360 технологиите за подпомагане на водача като стандартно оборудване, включително автоматично аварийно спиране с откриване на пешеходци, информационна система за слепи места, система за поддържане на лентата, задната резервна камера и автоматично осветление.

Автоматичното аварийно спиране помага да се намали тежестта или потенциално да се избегнат сблъсъци с други превозни средства и пешеходци, които случайно могат да преминат пред пътя на автомобила.

Стандартната информационна система за слепи точки с предупреждение за кръстосан трафик за всеки Fusion използва радари за откриване на околните автомобили – осигурява сигнали, ако превозните средства се открият, като се доближат невидимо от двете страни. За да се избегне напускане на лентата, стандартната система за поддържане на лентата вибрира на волана и може да приложи допълнителен въртящ момент на волана, за да поддържа колата в центъра на лентата.

2019-ford-fusion-17-720x480-cОсвен стандартен Ford Co-Pilot360 Protect има по-модерен пакет от допълнителни помощни технологии за водача, което прави шофирането още по-лесно. Ford Co-Pilot360 Assist включва адаптивно управление на темпото със спиране и излизане, което автоматично ускорява и спира до пълно спиране, когато трафикът спира, като същевременно се поддържа безопасно разстояние от предното превозно средство.

Ford Co-Pilot360 Assist включва гласово активирана навигация и SiriusXM Traffic и Travel Link. SYNC® 3 с 8-инчов LCD сензорен екран вече е стандарт за моделите Fusion SE и по-горе, а навигацията с докосване на екрана, активирана с глас, с възможност за увеличаване на пиксела, плюс SiriusXM Traffic и Travel Link е стандартна за Fusion Hybrid SEL, Fusion Titanium и Fusion Sport V6.

Моделите Ford Fusion SE и по-горните модели вече включват стандартен вграден 4G LTE модем, осигуряващ Wi-Fi за до 10 устройства. Освен това, SYNC 3 с приложението Ford + Alexa предлага достъп до уменията на Alexa, като добавяне на елементи към списък за пазаруване или музика. Новата съвместимост с Waze ще помогне на водачите да избегнат проблемни места за трафик. Командите и функционалността на Ford + Alexa и Waze може да варират в зависимост от смартфона и необходимия софтуер.

Новият Ford Fusion Energi се очаква да предложи пробег на електричество от 25 2019-ford-fusion-16-720x480-cмили, което е почти 20% по-голямо от този на настоящия модел. Инженерите проектираха нова 9,0 киловатчаса въздушно охладена литиево-йонна батерия, която предлага по-голям енергиен капацитет без промяна на физическия размер на батерията.

Заедно с Fusion Energi, Ford ще продължи да предлага модел Fusion Hybrid без щепсел, а Fusion V6 Sport, който може да се похвали с 2.7-литров турбокомпресор V6 с мощност от 325 к. с. Всички останали модели освен базовия Fusion S, получават 1.5-литров турбокомпресорен четирицилиндров двигател. 2.5-литровият естествено аспириран четиричленна барабан от 2018 Fusion S вероятно ще пренесе към модела от 2019 г.