VW ще добави softtop версия на T-Roc

Кабриолетът ще дебютира на Frankfurt Auto Show следващия месецvolkswagen-vw-t-roc-cabriolet-convertible-1

FRANKFURT – Марката Volkswagen ще увеличи присъствието си в бързо развиващия се сегмент на малки SUV в Европа с конвертируема версия на своя T-Roc.

VW казва, че T-Roc Cabriolet, който има покрив с мек плот, е първият кабриолет в сегмента.

Кабриолетът ще дебютира на автосалона във Франкфурт следващия месец преди старта си в Европа през първото тримесечие на 2020 г.

С настоящата публикация започваме серия от представяния на автомобили на автошоуто.

T-Roc Cabriolet предлага високо място за сядане, съчетано с уникалното шофиране на лек автомобил с отворен връх, се казва в съобщение на VW.

Покривът на кабриолета се отваря за девет секунди и може да се отваря и затваря дори докато колата пътува със скорост до 30 км в час. Мекият връх се отключва и заключва електромеханично, заяви VW.

VW ще предложи два бензинови двигателя, 1.0-литров трицилиндров двигател с мощност 115 к. с. и 1.5-литров четирицилиндров двигател с мощност 150 к. с. Ръчната шестстепенна скоростна кутия се доставя стандартно, но седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител се предлага и като опция за по-големия мотор.

T-Roc Cabriolet ще разполага с следващата генерация система за инфотейнмънт от следващото поколение (MIB3) на VW, която позволява на автомобила да бъде постоянно онлайн – което му позволява да предлага нови услуги и функции.

VW казва, че информацията може да се показва на 8-инчовия екран на информационно-развлекателната система, който може да се използва в комбинация с 11,7-инчовия дисплей с активна информация, създавайки това, което производителят описва като „цифров кокпит“.

Миналата година, в първата си пълна година на продажбите, VW продаде 143 319 бройки от T-Roc в Европа, според JATO Dynamics. Това стана продавач №4 в малкия сегмент SUV/кросоувър след Peugeot 2008 (№ 3), Dacia Duster (№ 2) и най-добрият продавач, Renault Captur.

С увеличението на продажбите с 37 процента до 1,83 милиона, малкият сегмент SUV/кросоувър изпревари ръста във всички останали сектори, с изключение на електрическите автомобили.