Архив

E-Lion Days 2024

– Peugeot предоставя 8 години спокойствие с „Peugeot Alllure Care“ за новия  E-3008

– Използване на технологията ChatGPT и ангажимент към образованието С Born Free

Peugeot ентусиазирано и решително се ангажира с радикална трансформация, за да стане водеща марка на европейския електрически пазар до 2025 г. Peugeot предлага най-широката гама EV от всяка европейска марка и има за цел да убеди своите клиенти да участват в тази еволюция чрез множество инициативи, които ще направят мобилността с нулеви емисии достъпна, проста и спокойна. Peugeot използва възможността чрез първото си изявление за 2024 г. да представи ангажимента си към устойчивото развитие, както и основните и структуриращи действия зад тази амбиция.

Покана до собственика на сайта за участие във видео връзка

Покана до собственика на сайта за участие във видео връзка

  • Гама, която вече е 100% електрическа; най-широката от всяка европейска масова марка, отговаряща на всички нужди на клиентите
  • „Peugeot Alllure Care“ – безпрецедентна програма, за клиентите на новия Peugeot E-3008, която покрива гаранцията на всички електрически и механични елементи до 8 години или 160 000 км. По този начин Peugeot става първата европейска марка, която предлага такова обширно покритие на свой модел
  • Технология ChatGPT достъпна за всички клиенти в цялата гама пътнически и лекотоварни автомобили Peugeot
  • Peugeot засилва действията си в кръговата икономика, в съответствие със стратегията „4R“ на Stellantis Group: производство, ремонт, повторна употреба и рециклиране (Remanufacture, Repair, Reuse, Recycle)
  • Марката се ангажира с образование и обявява партньорството си с „Born Free“

Проектът E-Lion е в основата на стратегията на Peugeot за изграждане на устойчива мобилност на утрешния ден. Това е цялостен, 360-градусов подход, който надхвърля електрификацията на превозните средства и се основава на пет „E-стълба“:

  1. Екосистема от продукти и услуги, базирана на решенията на Stellantis.
  2. Преживяване за клиента, от началото до края.
  3. Electric, 100% електрическа гама до края на 2024 г.
  4. Ефективност, осигуряваща максимална производителност с минимална консумация на електроенергия.
  5. Околна среда, цел за устойчивост и ангажимент за Carbon Net Zero до 2038 г.

Линда Джаксън, главен изпълнителен директор на Peugeot: „С проекта E-Lion Peugeot мобилизира цялото си технологично ноу-хау и креативността на своите екипи, за да даде възможност на всички свои клиенти да имат достъп до устойчива мобилност. Като лидер, ние искаме да проправим пътя. Това е невероятно отговорна и възнаграждаваща задача.“

12 електрически модела, включително 9 пътнически автомобила

Пълна нова гама EV: Нови Peugeot E-208, E-2008, E-308, E-308 SW, E-3008, E-Rifter, E-Travller, E-Partner, E-Expert, E-Boxer.

През 2024 г. 100% електрическата гама на Peugeot ще бъде допълнително обогатена с два нови модела: E-408 и E-5008.

С тези 9 пътнически автомобила и 3 лекотоварни превозни средства, Peugeot ще предлага най-широката електрическа гама от всеки европейски производител на автомобили.

През 2023 г. Peugeot беше лидер в електрическия B сегмент в Европа с E-208 и E-2008.

Peugeot е и европейският лидер в продажбите на лекотоварни автомобили с нулеви емисии.

През 2023 г. годишно проучване, проведено от организацията YouGov, класира Peugeot като любимата марка автомобили на френското население за пета поредна година.

Отговор на нуждите на клиента

За да отговори на нуждите на клиентите, Peugeot се ангажира да предлага възможно най-голям пробег на пазара. Новият E-3008 поставя нов стандарт в своя сегмент с до 700 км пробег, а новият E-208 осигурява градски пробег до 566 км.

С Free2Move Charge клиентите на Peugeot имат достъп до една от най-обширните мрежи за зареждане в Европа. Тя включва повече от 600 000 точки за зареждане, от които над 77 000 са бързи зарядни устройства, които позволяват да заредите електричество за 100 километра пробег само за 10 минути с новия E-3008.

„Peugeot Alllure Care“: до 8 години или 160 000 км спокойствие

Уверен в качеството на своите продукти, Peugeot ще предлага на клиентите на новия E-3008 „Peugeot Allure Care“ програма, която гарантира спокойствие с гаранция за електрическия мотор, зарядното устройство, задвижването и основните електрически и механични компоненти до 8 години или 160 000км.

„Peugeot Allure Care” допринася за възприемането на най-новото поколение електрически автомобили, като предлага на клиентите спокойствието, от което се нуждаят в този преход. Peugeot е първата европейска марка, която предлага такова обширно покритие за един от своите модели.

Фил Йорк, директор „Маркетинг и комуникации“ в Peugeot: „Вярваме, че Peugeot Allure Care ще ускори приемането на най-новото поколение 100% електрически автомобили чрез осигуряване на спокойствието, от което се нуждаят, за да предприемат подобна стъпка. Това покритие с изключителен обхват е доказателство за доверието, което имаме в качеството и надеждността на нашите продукти.“

ChatGPT пристига в i-Cockpit ® при всички автомобили Peugeot

Peugeot издига още повече клиентското изживяване, един от 5-те стълба на проекта E-Lion, като ще предлага ChatGPT технологията в цялата си гама пътнически и търговски превозни средства (на 5 пилотни пазара преди по-широко разпространение, започващо от втората половина на 2024). Най-известният генеративен модел с изкуствен интелект ще бъде интегриран в Peugeot i-Cockpit, като по този начин ще направи гласовия асистент OK Peugeot способен да отговаря на безброй въпроси и искания по всякакъв тип теми. След като OK Peugeot е активиран, трябва просто да произнесете онова, което искате да разберете, за да може ChatGPT да отговори. Генеративният изкуствен интелект може да даде отговори на конкретни въпроси, например да предложи забележителности за посещение в даден град, да ги представи и да ви насочи там в координация с навигационната система, но също така може да оживи пътуването ви, като взаимодейства с пътниците и даде изява на тяхната креативност.

Peugeot, играч в кръговата икономика

Създаването на цялостна екосистема, базирана на решенията на Stellantis, е друг основен стълб на проекта E-Lion.

Групата Stellantis развива бизнес с кръгова икономика, базиран на „4R“: повторно производство, ремонт, повторна употреба и рециклиране (Remanufacture, Repair, Reuse, Recycle). Peugeot е част от този подход, като използва по-малко, по-устойчиви и дълготрайни материали и гарантира рециклирането в края на живота им. Новият Peugeot E-3008 е съставен от 23% рециклирани материали, включително стомани и полимери.

За да гарантира рециклирането на излезли от употреба превозни средства в Европа, Stellantis създаде „Sustainera Valorauto“, съвместно предприятие с „Galloo“, европейски лидер в рециклирането. „Sustainera Valorauto“ предлага на професионалисти и физически лица цялостно решение, което включва събиране, разглобяване, възстановяване, обновяване и рециклиране на превозни средства.

Друго съвместно предприятие, специално посветено на рециклирането на батерии за електрически автомобили в Европа и Северна Америка, бе основано от Stellantis и „Orano“, глобален лидер в рециклирането. То ще използва иновативната нисковъглеродна технология на „Orano“, която позволява възстановяване на материали от литиево-йонни батерии. Ремонтът на батерии в сервиз на Stellantis, посветен на тази дейност е също част от конкретните действия от много години насам.

Peugeot се ангажира с образованието

Човечеството и околната среда са в основата на проекта E-Lion. Peugeot реши да постави образованието в основата на своята отговорна стратегия и да съсредоточи своя принос върху конкретни образователни действия, които влияят на околната среда.

Първото партньорство бе създадено през пролетта на 2023 г. с френска научна и образователна асоциация, с цел да се повиши осведомеността сред новото поколение относно основните предизвикателства пред опазването на океаните. Автомобилите Peugeot Boxer бяха предоставени за транспортиране на оборудването по време на експедициите, както и за теглене на образователната каравана през Франция с цел за осведомяване широката общественост и училищата

Днес Peugeot обявява второ партньорство за 2024 г. с благотворителната организация в Обединеното кралство заедно с „Born Free“. Работата ще бъде фокусирана върху защита на диви видове и местности чрез ангажиране, образование на общностите за ползите от съвместно съществуване с дивите животни в Кения и други страни по света.

Уил Травърс, съосновател на „Born Free“.: „Нарастващата човешка популация може да доведе до конфликт с дивата природа, например лъвове, атакуващи добитък. Но с подкрепата и ангажимента на Peugeot „Born Free“.  внедрява ефективни и иновативни стратегии като огради срещу хищници за защита на хората и добитъка, за опазване на природните ресурси, защита на дивата природа и защита на местните хора, подпомагайки безопасността на всички.“

Линда Джаксън, главен изпълнителен директор на Peugeot: „Днес, повече от всякога, марка като Peugeot трябва да допринесе за един по-отговорен и устойчив свят за бъдещите поколения. Ние сме на път да постигнем нашата цел за нулеви въглеродни емисии, но има различни начини за това. Убедена съм, че образованието е един от ключовете към един по-устойчив свят и затова искаме да дадем своя принос“.